Stránka 1 z 1

Napsal: 22.07.2004, 11:12
od Oakley Fun-door
Zdarec!
Chtel jsem se Tě na něco zeptat, jeliko? nevím o nikom jiným, kdo má S14-ku. Moc by mi pomohlo, kdybys mi k tomu mohl něco napsat.

Jakej leje? olej do SR20DET? Leju 10W60 Selénia Racing a myslim si, ?e je to to lep?í, co se tady dá sehnat. Od tý doby, co jsem vyměnil motor (původní zaklepal..), mi tam ale něco maličko ťuká. S otáčkama se ta frekvence úměrně zkracuje. Při jízdě to sly?et není a na výkon motoru to normálně vliv nemá, nebo alespoň nic negativního necejtim. Kdy? se motor zahřeje, trochu se to zti?í, ale prostě furt to tam je. Od tý doby, co tam tenhle motor mám jsem najel asi 3000 km a je to pořád stejný.Mluvil jsem o tom s maníkem v Černilově (Kerhart) a on říkal, ?e by to mohlo být nějaký vyva?ování ventilů tlakem oleje a říkal mi, ?e prej bych do toho měl lejt spí? 5W50. Má? tuchu, jestli by to mohlo bejt je?tě něco jinýho?Nebo kdokoliv z vás?

Jestli je někdo s dvoustovkou jste blízko Hradce K., se?el bych se s váma třeba na Mal?áku nebo to je fuk. Byl bych fakt vděčnej za jakoukoliv radu, abych se připravil, kolik to bude ko?tovat. Nejsem mechanik.

F.

Napsal: 22.07.2004, 12:32
od raddy
Ak ti klepu vahadla ventilov kvoli oleju, je to tym ze:
1, je nizky tlak oleja (hlavne hned po starte
2, olej je prilis riedky (vysoka vyskozita)
3, su uz blbe vahadla (zdvihatka) ventilov

Ak to je kvoli oleju, skor by som nechal 10W olej. Odporucam ti zmerat tlak oleja, ci je v norme.