Idem menit olej do motora a sviecky.

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Idem menit olej do motora a sviecky.

Příspěvek od tamo » 21.09.2004, 07:51

Caute!

Idem menit olej. Ale aky? Podla manualu staci pre S13 vykonostna uroven API SE, SF, SG. Teraz tam je Valvoline 5W-40 API SL Fullsyn. Ja tam chcem dat Madit Prima 5w-40 API SH. (mame doma - nevyuzitu stvorlitrovku.)

Su tam teraz nejake CHAMPIONy. Kedze nemam kat a ani lambdasondu, ale povodne tam urcite boli, je potrebne davat PLATINOVE? Uvazoval som o BRISK PREMIUM LGS (turbo racing). Ale informacie s forov na internete a od kamosov ma od toho odhovorili. Teraz uvazujem o NGK (tie sa tam montuju original), ale chcem dat nieco od NGK lepsie ako original (trojkontaktove, iridiove - nech to je lepsie).

Diky za nazory a rady.

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Re: Idem menit olej do motora a sviecky.

Příspěvek od milonovo » 21.09.2004, 11:05

tamo píše:Caute!

Idem menit olej. Ale aky? Podla manualu staci pre S13 vykonostna uroven API SE, SF, SG. Teraz tam je Valvoline 5W-40 API SL Fullsyn. Ja tam chcem dat Madit Prima 5w-40 API SH. (mame doma - nevyuzitu stvorlitrovku.)

Su tam teraz nejake CHAMPIONy. Kedze nemam kat a ani lambdasondu, ale povodne tam urcite boli, je potrebne davat PLATINOVE? Uvazoval som o BRISK PREMIUM LGS (turbo racing). Ale informacie s forov na internete a od kamosov ma od toho odhovorili. Teraz uvazujem o NGK (tie sa tam montuju original), ale chcem dat nieco od NGK lepsie ako original (trojkontaktove, iridiove - nech to je lepsie).

Diky za nazory a rady.
Ty Brisky jsem měl v Sieře a nic moc,ne ??e bych čekal ??e mi přidaj 10 kon?­,to ne,jelo to norm??lně,ale nic nevydr??ely.

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Idem menit olej do motora a sviecky.

Příspěvek od Ondrey » 21.09.2004, 11:29

tamo píše:Su tam teraz nejake CHAMPIONy. Kedze nemam kat a ani lambdasondu, ...
Pro přeplňovan?? motory se obecně doporučuje pou??it?­ minim??lně platinovejch sv?­ček. Hor???­ mů??ou fungovat a třeba i l?­p spalovat, ale nevydr???­ dlouho. V?­m o čem mluv?­m, zkou??el jsem sv?­čky s kruhov??m jiskři??těm - jelo to asi mo??n?? i l?­p, ale vydr??ely 6.000 km..
Tak??e kup nějak?? platinov?? (třeba Brisk - jsou dobr?? a levn??) nebo rovou Denso Iridium... :wink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Idem menit olej do motora a sviecky.

Příspěvek od 935Baby » 21.09.2004, 19:32

tamo píše:Caute!

Idem menit olej. Ale aky? Podla manualu staci pre S13 vykonostna uroven API SE, SF, SG. Teraz tam je Valvoline 5W-40 API SL Fullsyn. Ja tam chcem dat Madit Prima 5w-40 API SH. (mame doma - nevyuzitu stvorlitrovku.)
5W-40? To se mi nezda. Kazdy rika 10W-40 nebo 10W-60. Ja osobne tam mam Castrol Magnatec 10W-40. A do toho Maditu bych teda nesel, uz kvuli tomu ze ta znacka mi prijde pochybna. Zkratka bych tam daval neco znackovejsiho. Pravda je ze o Maditu temer nic nevim, jak jsou kvalitni adt. Zkratka prvni dojem me rika ruce pryc :lol:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 21.09.2004, 20:00

tak tak ne??etři a nalej tam 10w60, ten motor si to zaslou???­ :D

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 22.09.2004, 07:17

Tak som rozhodnuty zatial takto:
- sviecky dam NGK original
- olej chcem dat polosyntetiku 10W-40 Madit 2000 Super. Co som z Raddym mailoval tak podla neho je 5W-40 riedky na turbo motor a vlastne je tento motor postaveny na polosyntetiku. Raddy tiez pouzival Madit 2000 a teraz pouziva Texaco. Chcem dat 2x tento olej po 1000 km ako vyplach a potom ho dat na 4000 - 5000 km. Mozno ze sa este rozhodnem pre Texaco. Castrol urcite nechcem davat.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Idem menit olej do motora a sviecky.

Příspěvek od raddy » 22.09.2004, 07:27

Ondrey píše:
tamo píše:Su tam teraz nejake CHAMPIONy. Kedze nemam kat a ani lambdasondu, ...
Pro přeplňovan?? motory se obecně doporučuje použit?­ minim??lně platinovejch sv?­ček. Horš?­ můžou fungovat a třeba i l?­p spalovat, ale nevydrž?­ dlouho.

Platinove sviecky su urcene do motorov s katalizatorom, nie kvoli preplnaniu (platina posobi ako katalizator spalovania, vselijake tie ekoligicke sracky). Zivotnost sviecok v preplnanom motore skor zavisy od ich teplotneho urcenia a celkovej kvality ako materialu elektrody.

Anonymous

Příspěvek od Anonymous » 22.09.2004, 13:57

Jak vlastne poznam, kdy uz maji svicky dost, pokud auto jede normalne? Mam tam uz cca 13 000 km Championy a stale mi neprijde, ze by dosluhovaly.. Nechce se mi je kazdych 5 000 km pacit z motoru, proc do toho vrtat, kdyz to jede :)
Ale vazne, je na chodu motoru nejak poznat kdyz uz svicky nejsou, co by mely byt ?

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 22.09.2004, 16:35

Petr píše:Jak vlastne poznam, kdy uz maji svicky dost, pokud auto jede normalne? Mam tam uz cca 13 000 km Championy a stale mi neprijde, ze by dosluhovaly.. Nechce se mi je kazdych 5 000 km pacit z motoru, proc do toho vrtat, kdyz to jede :)
Ale vazne, je na chodu motoru nejak poznat kdyz uz svicky nejsou, co by mely byt ?
Sviecky sa podla manualu menia kazdych 20 000 km a platinove kazdych 100 000 km.

Ja ich menim preto, lebo som pre 2 tyzdnami kupil 200 SX a jedna sem tam vynechava a neviem kedy boli naposledy menene.

PS: Sviecky sa menia v pravidelnych intervaloch aj ked to funguje, lebo sa neda zistit ich funkcnost.

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 22.09.2004, 19:12

tamo píše:
Petr píše:Jak vlastne poznam, kdy uz maji svicky dost, pokud auto jede normalne? Mam tam uz cca 13 000 km Championy a stale mi neprijde, ze by dosluhovaly.. Nechce se mi je kazdych 5 000 km pacit z motoru, proc do toho vrtat, kdyz to jede :)
Ale vazne, je na chodu motoru nejak poznat kdyz uz svicky nejsou, co by mely byt ?
Sviecky sa podla manualu menia kazdych 20 000 km a platinove kazdych 100 000 km.

Ja ich menim preto, lebo som pre 2 tyzdnami kupil 200 SX a jedna sem tam vynechava a neviem kedy boli naposledy menene.

PS: Sviecky sa menia v pravidelnych intervaloch aj ked to funguje, lebo sa neda zistit ich funkcnost.
Specielně u těch Brisk LGS jsem to zjistil tak,??e jsem prostě nenastartoval.

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů