Úpravy v praxi

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
martin d
Member
Příspěvky: 19
Registrován: 23.03.2003, 18:30

Příspěvek od martin d » 22.07.2003, 19:56

Tak jsem se kone?n? dostal k tomu auto po?ádn? otestovat. Momentáln? v n?m mám konus filtr,katalyzátor pry?,pr?chozí tlumi? výfuku, ?ip od raddyho,
iridium sví?ky,IC z Iveca a tlak 12psi.(A? namontuji dump ventil tak ho je?t? zvednu).Musím ?íct,?e auto jede úpln? jinak.Nárust výkonu je dost znát.V táhlém kopci kde se mi to kdysi poda?ilo rozjet na p?tku 170 jsem dnes s p?ehledem ud?lal 190.Nejv?t?í skok ale ud?lala vým?na IC.Zrychlení na p?tku ze 100 na 200 se po vým?n? zlep?ilo o 1,5sec.,tak?e te? to d?lám za 17,5s.(nemoh by to n?kdo pro porovnání zm??it se sériovkou?)Navíc mi ale p?i ka?dém prudkém ubrání plynu za?alo st?ílet z výfuku a po vým?n? IC se to je?t? zvýraznilo.(d?lá to taky n?komu s podobn? upraveným motorem?).
Záv?rem musím shrnout,?e v?echny náklady a práce vynalo?ené na tyto úpravy se vyplatí.Te? se je?t? zam??ím na brzdy,proto?e to je slabá stránka tohoto auta.Po vým?n? kapaliny a odvzdu?n?ní se to sice trochu zlep?ilo,ale po?ád je to bída.Mimochodem zjistil jsem,?e do r.v.9/91 se dop?edu montovaly 257mm kotou?e a potom 280mm.Já mám bohu?el r.v.90.Ale za 4500k? jde koupit pár sportovních vrtaných 257 kotou?? a za 3000k? závodní brzd. desky. Tak pouva?uju nad dal?í investicí.
Zatím tuningu zdar.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.07.2003, 06:56

Ano pani, ano, mame tu prve vysledky a musim povedat ze velmi kvalitne. K tomu IC gratulujem Martin :D , vidim ze si sa vydal spravnym smerom. Strielanie z vyfuku je normalna vec a dam ti vediet ako to striela mne s novymi zvodmi :lol: :lol: . Tlak turba nastav kludne na 15psi a coskoro napisem prispevok ako auticko vyrazne vylepsit smiesnym zasahom za 5 min :rolleyes: a verte, je to poznat!.
Co sa tyka brzd, nic len pravda, jedina vec o com uvazujem ja su strmene s 300zx....
Teraz mozes mat vykon tak 220k. Inak, tie volnobezne otacky sa ti uz upravily?
Vela zdaru a uspesne pokracovanie smerom k vacsim turbam :) .
Dufam ze to moje auto uz coskoro vybehne z dielne :rolleyes: :rolleyes:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 23.07.2003, 09:27

Ze 100 na 200 na 5??? To m? je?t? nikdy nenapadlo... Nemám auto úpln? v p?vodním stavu, ale p?ed "velkými zm?nami" to zkusím zm??it. 5-ku tam dávám o hooooodn? moc pozd?ji :P Tedy, ne ?e by to na ni nejelo i p?i 90, ale není tam ?ádná akcelerace, kterou já toooolik rád :D
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 23.07.2003, 09:44

To raddy: nemá? p?edstavu, jestli se brzdy z 300ZX vejdou do 16'' disk?? Stra?n? m? mrzí, ?e jsem ne?el do 17'' a gum 40-45, ale kupoval jsem je nové, mají najeto pár tisíc a v nejbli??í dob? si asi jiné po?izovat nebudu, korunky te? p?jdou jinam... B)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 24.07.2003, 06:57

doublejay píše:To raddy: nemá? p?edstavu, jestli se brzdy z 300ZX vejdou do 16'' disk?? Stra?n? m? mrzí, ?e jsem ne?el do 17'' a gum 40-45, ale kupoval jsem je nové, mají najeto pár tisíc a v nejbli??í dob? si asi jiné po?izovat nebudu, korunky te? p?jdou jinam... B)
Brzdy ako take (ak myslis aj kotuce) potrebuju 17". Samotne strmene by mohly vojst aj pod 16", zavysi to ale od ET disku. Takze som ti vobec neporadil :blink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 25.07.2003, 18:20

martin d píše:Tak jsem se kone?n? dostal k tomu auto po?ádn? otestovat. Momentáln? v n?m mám konus filtr,katalyzátor pry?,pr?chozí tlumi? výfuku, ?ip od raddyho,
iridium sví?ky,IC z Iveca a tlak 12psi.(A? namontuji dump ventil tak ho je?t? zvednu).Musím ?íct,?e auto jede úpln? jinak.Nárust výkonu je dost znát.V táhlém kopci kde se mi to kdysi poda?ilo rozjet na p?tku 170 jsem dnes s p?ehledem ud?lal 190.Nejv?t?í skok ale ud?lala vým?na IC.Zrychlení na p?tku ze 100 na 200 se po vým?n? zlep?ilo o 1,5sec.,tak?e te? to d?lám za 17,5s.(nemoh by to n?kdo pro porovnání zm??it se sériovkou?)Navíc mi ale p?i ka?dém prudkém ubrání plynu za?alo st?ílet z výfuku a po vým?n? IC se to je?t? zvýraznilo.(d?lá to taky n?komu s podobn? upraveným motorem?).
Záv?rem musím shrnout,?e v?echny náklady a práce vynalo?ené na tyto úpravy se vyplatí.Te? se je?t? zam??ím na brzdy,proto?e to je slabá stránka tohoto auta.Po vým?n? kapaliny a odvzdu?n?ní se to sice trochu zlep?ilo,ale po?ád je to bída.Mimochodem zjistil jsem,?e do r.v.9/91 se dop?edu montovaly 257mm kotou?e a potom 280mm.Já mám bohu?el r.v.90.Ale za 4500k? jde koupit pár sportovních vrtaných 257 kotou?? a za 3000k? závodní brzd. desky. Tak pouva?uju nad dal?í investicí.
Zatím tuningu zdar.
Nazdar m??u se zeptat na kolik t? takováhle úprava vy?la pen?z?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů