problem z CA18ET
problem z CA18ET
mam problem z ca18et-čkom pomaly ide do otacok a nema vykon motor bol rozobraty prebehla mensia go a zlozeny a zacal blbnut po nastartovani ide hned na 1500ot a nedaju sa stelovat...vymenil som vahu cidlo teploty motora skontroloval hadice od filtra az po klapku..a stale to iste motor po nastartovani iden na 1300-1600otacok to je volnobeh a neda sa to stiahnut na 800otacok.... a auto pri zaradenej rychlosti ako keby nemalo vykon netaha lenivo ide do otacok na 1ke max30km/h a ostatne rychlosti max60km/h a vravim nema vykon uz neviem co stym skusal som rozdelovac ci som sa nepomylil o zub ale ten je dobre tak netusim,
a ktym otackam ide pomaly do otacok z 1500 na 3000 mu to trva cca 2sekundy a cim vysie tym pomalsie idu, turbo tlaci je v celkom slusnom stave tak ja neviem potesia ma vase teorie a pripadne nevrhy mam skoro vsetky cidla zo stareho motora tak cakam vaese navrhy ze co stym vdaka chalani
a ktym otackam ide pomaly do otacok z 1500 na 3000 mu to trva cca 2sekundy a cim vysie tym pomalsie idu, turbo tlaci je v celkom slusnom stave tak ja neviem potesia ma vase teorie a pripadne nevrhy mam skoro vsetky cidla zo stareho motora tak cakam vaese navrhy ze co stym vdaka chalani
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem z CA18ET
Co takhle Lambda?
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem z CA18ET
viz doublejayův topic
Crank Axle Sensor (snimaš polohy klikove hřídele) - je umisteny na Exhaust Cam (výfukové vačici)
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=13225
číst a hledat
Crank Axle Sensor (snimaš polohy klikove hřídele) - je umisteny na Exhaust Cam (výfukové vačici)
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=13225
číst a hledat
Re: problem z CA18ET
totok je CA18ET 8ventyl takze jedna vacka , ET to asi nema nie?? a dik za ten slovnik nazvovFizzbiker píše:viz doublejayův topic
Crank Axle Sensor (snimaš polohy klikove hřídele) - je umisteny na Exhaust Cam (výfukové vačici)
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=13225
číst a hledat
tak sry jak tak kukam manual ET to na v rozdelovaci ale tym to asi nebude lebo mam dva a robi to na oboch
Naposledy upravil(a) Mino29892 dne 15.05.2011, 20:14, celkem upraveno 1 x.
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina
Re: problem z CA18ET
veru tak ale tym to nebude mam dva a robi to na oboch a neverim ze to umrelo na oboch naraz a ako mozem zistit ci su oba mrtve alebo nie?? ak sa to da?SilverFox píše:Má. V rozdělovači.
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina
Re: problem z CA18ET
no skusim tu lambdu aj ked neverim lebo to vyzera na menej roboty a potom dam vediet vdaka zatial
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina
Re: problem z CA18ET
lambdou to nebude, zbytečná práce s výměnou... Ale na zkoušku ji můžeš odpojit.
Re: problem z CA18ET
ked ju odpojim co by to malo spravit? a potom skusim prehodit este ten druhy rozdelovac a uvidim co to poviecoroner píše:lambdou to nebude, zbytečná práce s výměnou... Ale na zkoušku ji můžeš odpojit.
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem z CA18ET
Tiez sa priklanam k predstihu. Predstih dokaze ovplyvnit volnobhe tak, ze sa neda znizit aj keby si sa na hlavu postavil.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: problem z CA18ET
vdaka chalani problem je uz odstraneny- vadny snimac natacania skrtiacej klapkyMino29892 píše:mam problem z ca18et-čkom pomaly ide do otacok a nema vykon motor bol rozobraty prebehla mensia go a zlozeny a zacal blbnut po nastartovani ide hned na 1500ot a nedaju sa stelovat...vymenil som vahu cidlo teploty motora skontroloval hadice od filtra az po klapku..a stale to iste motor po nastartovani iden na 1300-1600otacok to je volnobeh a neda sa to stiahnut na 800otacok.... a auto pri zaradenej rychlosti ako keby nemalo vykon netaha lenivo ide do otacok na 1ke max30km/h a ostatne rychlosti max60km/h a vravim nema vykon uz neviem co stym skusal som rozdelovac ci som sa nepomylil o zub ale ten je dobre tak netusim,
a ktym otackam ide pomaly do otacok z 1500 na 3000 mu to trva cca 2sekundy a cim vysie tym pomalsie idu, turbo tlaci je v celkom slusnom stave tak ja neviem potesia ma vase teorie a pripadne nevrhy mam skoro vsetky cidla zo stareho motora tak cakam vaese navrhy ze co stym vdaka chalani
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina
Re: problem z CA18ET
Podle mě to jsou 2 závady,tudíž palivová pumpa bude tlačit málo a bude vadnej nějakej volnoběžnej ventil jestli tam je
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem z CA18ET
"vdaka chalani problem je uz odstraneny- vadny snimac natacania skrtiacej klapky"Igor píše:Podle mě to jsou 2 závady,tudíž palivová pumpa bude tlačit málo a bude vadnej nějakej volnoběžnej ventil jestli tam je
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den