problem z CA18ET

Uživatelský avatar
Mino29892
user
Příspěvky: 239
Registrován: 27.07.2009, 19:58

problem z CA18ET

Příspěvek od Mino29892 »

mam problem z ca18et-čkom pomaly ide do otacok a nema vykon motor bol rozobraty prebehla mensia go a zlozeny a zacal blbnut po nastartovani ide hned na 1500ot a nedaju sa stelovat...vymenil som vahu cidlo teploty motora skontroloval hadice od filtra az po klapku..a stale to iste motor po nastartovani iden na 1300-1600otacok to je volnobeh a neda sa to stiahnut na 800otacok.... a auto pri zaradenej rychlosti ako keby nemalo vykon netaha lenivo ide do otacok na 1ke max30km/h a ostatne rychlosti max60km/h a vravim nema vykon uz neviem co stym skusal som rozdelovac ci som sa nepomylil o zub ale ten je dobre tak netusim,
a ktym otackam ide pomaly do otacok z 1500 na 3000 mu to trva cca 2sekundy a cim vysie tym pomalsie idu, turbo tlaci je v celkom slusnom stave tak ja neviem potesia ma vase teorie a pripadne nevrhy mam skoro vsetky cidla zo stareho motora tak cakam vaese navrhy ze co stym vdaka chalani
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina :D
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Jebass »

Co takhle Lambda?
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Fizzbiker »

lambda nee...

CAS?
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Fizzbiker »

viz doublejayův topic

Crank Axle Sensor (snimaš polohy klikove hřídele) - je umisteny na Exhaust Cam (výfukové vačici)


http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=13225

číst a hledat :wink:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mino29892
user
Příspěvky: 239
Registrován: 27.07.2009, 19:58

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Mino29892 »

Fizzbiker píše:viz doublejayův topic

Crank Axle Sensor (snimaš polohy klikove hřídele) - je umisteny na Exhaust Cam (výfukové vačici)


http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=13225

číst a hledat :wink:
totok je CA18ET 8ventyl takze jedna vacka , ET to asi nema nie?? a dik za ten slovnik nazvov :)
tak sry jak tak kukam manual ET to na v rozdelovaci :) ale tym to asi nebude lebo mam dva a robi to na oboch
Naposledy upravil(a) Mino29892 dne 15.05.2011, 20:14, celkem upraveno 1 x.
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina :D
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od SilverFox »

Má. V rozdělovači.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mino29892
user
Příspěvky: 239
Registrován: 27.07.2009, 19:58

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Mino29892 »

SilverFox píše:Má. V rozdělovači.
veru tak :) ale tym to nebude mam dva a robi to na oboch a neverim ze to umrelo na oboch naraz a ako mozem zistit ci su oba mrtve alebo nie?? ak sa to da?
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina :D
Uživatelský avatar
Mino29892
user
Příspěvky: 239
Registrován: 27.07.2009, 19:58

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Mino29892 »

no skusim tu lambdu aj ked neverim lebo to vyzera na menej roboty a potom dam vediet vdaka zatial
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina :D
coroner
user
Příspěvky: 7
Registrován: 09.06.2010, 20:42

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od coroner »

lambdou to nebude, zbytečná práce s výměnou... Ale na zkoušku ji můžeš odpojit.
Uživatelský avatar
Mino29892
user
Příspěvky: 239
Registrován: 27.07.2009, 19:58

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Mino29892 »

coroner píše:lambdou to nebude, zbytečná práce s výměnou... Ale na zkoušku ji můžeš odpojit.
ked ju odpojim co by to malo spravit? a potom skusim prehodit este ten druhy rozdelovac a uvidim co to povie
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina :D
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Fizzbiker »

jo promin cetl sem DET

kazdopadne bych zacal predstihem.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od kenivruh »

Tiez sa priklanam k predstihu. Predstih dokaze ovplyvnit volnobhe tak, ze sa neda znizit aj keby si sa na hlavu postavil.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mino29892
user
Příspěvky: 239
Registrován: 27.07.2009, 19:58

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Mino29892 »

Mino29892 píše:mam problem z ca18et-čkom pomaly ide do otacok a nema vykon motor bol rozobraty prebehla mensia go a zlozeny a zacal blbnut po nastartovani ide hned na 1500ot a nedaju sa stelovat...vymenil som vahu cidlo teploty motora skontroloval hadice od filtra az po klapku..a stale to iste motor po nastartovani iden na 1300-1600otacok to je volnobeh a neda sa to stiahnut na 800otacok.... a auto pri zaradenej rychlosti ako keby nemalo vykon netaha lenivo ide do otacok na 1ke max30km/h a ostatne rychlosti max60km/h a vravim nema vykon uz neviem co stym skusal som rozdelovac ci som sa nepomylil o zub ale ten je dobre tak netusim,
a ktym otackam ide pomaly do otacok z 1500 na 3000 mu to trva cca 2sekundy a cim vysie tym pomalsie idu, turbo tlaci je v celkom slusnom stave tak ja neviem potesia ma vase teorie a pripadne nevrhy mam skoro vsetky cidla zo stareho motora tak cakam vaese navrhy ze co stym vdaka chalani
vdaka chalani problem je uz odstraneny- vadny snimac natacania skrtiacej klapky
Nissan silvia 1,8T,r.v.1985 (s12) CA18DET-ko ,T28(1bar) ,otvorene sanie K&N ,zvarosvor... blow slyt HKS ,do buducna rozsirit v style JDM ,set pridavnych budikov ,a vyberatelna 4bodova klietka + jedna skrupina :D
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od Igor »

Podle mě to jsou 2 závady,tudíž palivová pumpa bude tlačit málo a bude vadnej nějakej volnoběžnej ventil jestli tam je
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem z CA18ET

Příspěvek od kenivruh »

Igor píše:Podle mě to jsou 2 závady,tudíž palivová pumpa bude tlačit málo a bude vadnej nějakej volnoběžnej ventil jestli tam je
"vdaka chalani problem je uz odstraneny- vadny snimac natacania skrtiacej klapky"
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět