Tak uz chyba len podpis stareho uja

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od kenivruh » 12.09.2012, 14:04

http://auto.sme.sk/c/6529554/poslanci-s ... u-aut.html

Kto planoval nieco doviezt, tak nech sa radsej poponahla.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od MYSAK » 12.09.2012, 16:05

Se posrali v kine kreteni ne? Takze za registraci S13 bych dal na nase pres 16000?? at si daj hadr na hlavu

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od RUDIDRIFT » 12.09.2012, 19:56

Takže 350Z si asi nedonesu zo Zahraničia :?

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Method » 12.09.2012, 20:02

Co to je za demenci, tohle je už fakt smutný co si dovolujou. Chtělo by to velkou skupinu a udělat tam pořádnej bordel, ptotože to bude pokračovat do totálních sraček a zoufalosti občnů !
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od J3tb0Y » 12.09.2012, 22:54

a to neni vsetko http://www.topky.sk/cl/10/1323053/Minis ... -540-eur-- to aby som platil kazdy rok taku istu sumu ako za PZP este aj nejaku dan 160 euro
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Kentoya » 12.09.2012, 23:53

jediné možné řešení je, provozovat auto z jiného státu
přesněji na značkách jiného státu a tam jezdit na technickou

ale kluci chce to klid
jestliže ted to projde na slovensku, tak do roka a do dne bude dalimil housti i u nás

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od kenivruh » 13.09.2012, 06:53

Kentoya píše:jestliže ted to projde na slovensku, tak do roka a do dne bude dalimil housti i u nás
jo toho sa najviac bojim.

inac ta rocna dan nebude (zatial). sudruh kazimir to vcera s usmevom na tvari povedal, ze aki su oni ohladuplni. ze v ba jazdi viac luxusnych aut ako v inych mestach europy. podla neho nieje normalne aby si niekto kupil 3kovy bavorak a potom s nim parkoval pred 2izbacom v petrzalke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Jimmbo » 13.09.2012, 17:32

Toto mi vie vzdy zdvyhnut tlak... Taketo ich "zlepsovaky" .... Keby som teraz prihlasoval S13 tak miesto 33€ co som platil zaplatim 667€ ... A dovod??? Lebo vykonne auto je drahe a luxusne... Ale to ze to auto ma 20 rokov a jaksi uz nesplna dnesne standardy luxusu to uz nikoho nezaujima..

Riesenie vidim: SWAP FOREVER...
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Tosho » 14.09.2012, 09:46

Dufam ze do pol roka bude zmena zakona a zrusia to. Rapidne poklesne predaj novych vozidiel a to este len bude sranda. A hlavne ked aj na slovensku vyrabame auta ktore ked sa nebudu predavat, bude prebytok nepredanych novych aut, budu spomalovat a neskor zastavovat vyrobu spojenu z prepustanim a zase si to odseru ty najchudobnejsi - pracovnici vo vyrobe aut.

Keby to aj nezrusili tak dufam ze do platnosti nenadobudne ten skurveny zakon o kazdorocnom plateni tej recirkulacnej dane. Pomaly ale isto sa dostavame ku cenam prevadzkovych nakladov ako v UK ale pri 1/4 platoch. Uz z coho nam tu do boha zobrat.

Este ma zaujima kolko z tych vyzbieranych € z dani pojde na zvysenie platov, zlepsenie zdravotnictva a situacie v krajine. Alebo zas vsetko pojde na vyplatenie dlhov ktore stihli narobit lebo nejaky kokot podpise zase tender za 10 milionov € kde sa zisti ze to bola maximalna kokotina a prachy vyhodene a pan imunny to odovodni ze sa ponahlal za zenou domov tak si to poriadne neprecital.

A my "najchudobnejsi" sa samozrejme na to vyzbierame nejakou vykurvenou zakamuflovanou danou z dyhania mestskeho vzdchu.

To kam ten stat speje? .....
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Jimmbo » 14.09.2012, 10:23

Jak pises...Na slovensku keby spoplatnili vzduch tak kazdy povie OK a zaplati to... Tu su v prevahe OVCE ktore pocuvnu a nepytaju sa... A tych par co maju oci otvorene na to nestacia... :?
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od mauglie » 14.09.2012, 11:00

nad děním v dnešním světě zůstává opravdu rozum stát...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Mirek » 14.09.2012, 17:27

tohle je ovsem taky husty :shock:
http://www.auto.cz/konec-tuningu-69694
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Trinom » 16.09.2012, 12:41

zatím je to jen návrh, neprošlo to ani připomínkováním, takže to nic neznamená. Ve výsledku to můžou hodit ze stolu a ani o tom nebudeš vědět..
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od blázen » 16.09.2012, 18:26

někde musej vzít prachy co jim utečou z gořalky :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak uz chyba len podpis stareho uja

Příspěvek od Mirek » 16.09.2012, 19:28

Trinom píše:zatím je to jen návrh, neprošlo to ani připomínkováním, takže to nic neznamená. Ve výsledku to můžou hodit ze stolu a ani o tom nebudeš vědět..
A ja nekde pisu ze to proslo nebo ze to snad plati? 8)

Jen me zarazilo ze vubec nekdo v te skvele EU muze vyplodit takovou hovadinu, myslel jsem ze taci jsou jen v cesku nebo slovensku 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů