Relokace řízení

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Relokace řízení

Příspěvek od Mirek » 12.01.2021, 21:04

Zkoušel to někdo? Zvažuju kvůli místu pro výfuk od prvního turba. Jak moc je to znát na řízení? Na drifty jasný, ale na street + sem tam okruh?

http://slideeffect.blogspot.com/2011/10 ... ation.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Relokace řízení

Příspěvek od adner » 13.01.2021, 10:13

když zachováš stejnou výšku, tak bump steer bude ok, trochu se změní Ackerman...řízení je před nápravnicí nebo za?

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Relokace řízení

Příspěvek od Mirek » 13.01.2021, 11:47

Výška zůstane stejná, jen se posune směrem do nápravnice o nějakých 20-25mm. SX má řízení směrem ke kabině, takže z pohledu řidiče je před nápravnicí.

Musím na to mrknout ještě, jak moc mi to pomůže, abych se vymotal tou 2.5" rourou pryč. Ideální by bylo, kdyby šlo řízení posunout blíž k nosníku, bylo by po problému. Ale i tohle snad pomůže.

Nebyl jsem si jistý dopadem na řízení, vím jen že to dělají kvůli úhlu vytočení kol na drifty .
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Relokace řízení

Příspěvek od adner » 13.01.2021, 20:56

to je ta lepší varianta, dráha Ackermana skončí o něco větší rozbíhavostí - výhoda v ostrých zatáčkách. Ale v praxi ten rozdíl není nijak dramatický

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Relokace řízení

Příspěvek od Mirek » 13.01.2021, 22:51

Super, děkuji za informace :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů