aha, ja se bal aby nebyla chuda smes 
dik
			
			
									
						
							boost controllery
- mrkevvzime
 - user
 - Příspěvky: 1397
 - Registrován: 23.08.2005, 21:10
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
ochrana vypnutym privodu paliva sluzi prave proti chudobnej zmesi. Ale, detonacie sa najcastejsie vyskytuju v oblasti max. krutiaceho momentu oproti max. otackam.mrkevvzime píše:aha, ja se bal aby nebyla chuda smes
dik
Moze nastat situacia, ked zvyseny tlak turba nesposobi fuel cut (pretoze nastane v nizsich otackach) a napriek tomu sposobi detonacie. Je to komplexna situacia zavisla od vela okolnosti.
Vseobecne sa da tlak (pri danom predzapale a palive) zvysovat dovtedy, pokial kdekolvek v rozsahu otacok nezacnu detonacie. Na komplexne monitorovanie je ale dobre mat aj teplotu vyf. plynov a AF pomer.