Turbo v pr....

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 17.10.2003, 18:50

Nazdar lidi.Prave jedu od mechanika,kde jsem se dovedel,ze mam v pr.... turbo.Pote co jsem vsechny love vrazil do prestavby auta a rekonstrukce sestrineho escorta(vlastnorucne bouraneho) me odeslo turbo,ktere ma 25 000km po kompletni repasi za 20tis. kc.Mam chut brecet.Vzdyt melo jeste asi 70tis vydrzet. :( Ale kdyz uz se stalo,mozna je to bozi znameni,ze bych ho mel vymenit cele.Nevedel by proto nekdo z vas o starsi T28ce ktera by jeste slapala,popr. nefunkcni ale u Michala opravitelne?Budu vdecny za co mozna nejrychlejsi odpovedi.Auto me muze uplne kleknout kazdym dnem.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.10.2003, 07:42

Sprinter píše:Nazdar lidi.Prave jedu od mechanika,kde jsem se dovedel,ze mam v pr.... turbo.Pote co jsem vsechny love vrazil do prestavby auta a rekonstrukce sestrineho escorta(vlastnorucne bouraneho) me odeslo turbo,ktere ma 25 000km po kompletni repasi za 20tis. kc.Mam chut brecet.Vzdyt melo jeste asi 70tis vydrzet. :( Ale kdyz uz se stalo,mozna je to bozi znameni,ze bych ho mel vymenit cele.Nevedel by proto nekdo z vas o starsi T28ce ktera by jeste slapala,popr. nefunkcni ale u Michala opravitelne?Budu vdecny za co mozna nejrychlejsi odpovedi.Auto me muze uplne kleknout kazdym dnem.
Nazdar. Napis co sa ti vlastne s turbom stalo. Co konkretne na nom odislo.... Turbo len tak neodide uplne, nieco sa muselo stat...
T28 boli v Volvach, Nissasn sunny 2.0....
Budes ale potrebovat cip....

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 21.10.2003, 22:31

Myslel jsem si,ze jsem si turbo odpalil z vlastni blbosti,protoze od generalky mam najeto asi 25tis. km a trubku mazani turba jsem jeste necistil.Ale mechanik me dnes rekl,ze byla uplne v pohode a ze ucpana nebyla.Takze fa. special turbo v prusankach budto odvedla mizernou praci(repase za 20tis kc),nebo jsem si ho odpalil nevimjakym zpusobem.Kazdopadne stred uvnitr lital(mel vuli) na vsechny svetove strany,a to by asi nemel.Alespon si to myslim.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 22.10.2003, 11:24

Tak to ja jsem zazil to same, ale ne az po 25000, stacilo na to kolem 700km. Jenze jsem si na to nenechal napsat papir (kvuli cene), tak jsem si to zaplatil 2x... :angry:
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 22.10.2003, 23:46

doublejay píše:Tak to ja jsem zazil to same, ale ne az po 25000, stacilo na to kolem 700km. Jenze jsem si na to nenechal napsat papir (kvuli cene), tak jsem si to zaplatil 2x... :angry:
Ja sice papir mam,ale uz je to dva roky a jak je chces donutit,aby ti to spravili v nejake zaruce a hlavne dokazat,ze sis ho neodpalil sam,kdyz se specialne u S13ctky vi,ze ty turba odchazi jak na bezicim pasu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.10.2003, 06:41

Sprinter píše:
doublejay píše:Tak to ja jsem zazil to same, ale ne az po 25000, stacilo na to kolem 700km. Jenze jsem si na to nenechal napsat papir (kvuli cene), tak jsem si to zaplatil 2x...  :angry:
Ja sice papir mam,ale uz je to dva roky a jak je chces donutit,aby ti to spravili v nejake zaruce a hlavne dokazat,ze sis ho neodpalil sam,kdyz se specialne u S13ctky vi,ze ty turba odchazi jak na bezicim pasu.
Turba na S13 zas tak casto neodchadzaju, je to GARRETT co sa pouziva v milion dalsich autach. Bol to problem asi niekde inde, moze byt nekvalitny repas, necistota, nevyvazena lopatka..... Ale nie je pravidlo ze odchadzaju turba, je pravidlo ze majitelia su blby - neplati pre teba...

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 23.10.2003, 08:21

raddy píše:Turba na S13 zas tak casto neodchadzaju, je to GARRETT co sa pouziva v milion dalsich autach. Bol to problem asi niekde inde, moze byt nekvalitny repas, necistota, nevyvazena lopatka..... Ale nie je pravidlo ze odchadzaju turba, je pravidlo ze majitelia su blby - neplati pre teba...
a preco sa rozsypala tvoja T3 po repase? :D :lol: :P :rolleyes:



<!--EDIT|idanow|Oct 23 2003, 09:22 AM-->

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 24.10.2003, 06:22

idanow píše:
raddy píše:Turba na S13 zas tak casto neodchadzaju, je to GARRETT co sa pouziva v milion dalsich autach. Bol to problem asi niekde inde, moze byt nekvalitny repas, necistota, nevyvazena lopatka..... Ale nie je pravidlo ze odchadzaju turba, je pravidlo ze majitelia su blby - neplati pre teba...
a preco sa rozsypala tvoja T3 po repase? :D :lol: :P :rolleyes:
Pre mna plati ta cast o blbych majiteloch.
Poviem osobne, nechces sa zosmiesnovat pred celym forom :unsure:

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 26.10.2003, 16:37

To raddy:Stavil se za mnou na hotelu kolega z prace(vyuceny automechanic) a po shlednuti smesi,ktera me jde z vyfuku(podle nej voda se sazemi),naznal,ze je praskle tesneni pod hlavou,nebo hlava samotna(to je ta horsi varianta).Takze zitra jdu ukecat LUKA at me prednostne rozhodi motor a zjisti co s tim sakra zase je.Jakmile budu vedet vic zase se ozvu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.10.2003, 17:00

Sprinter píše:To raddy:Stavil se za mnou na hotelu kolega z prace(vyuceny automechanic) a po shlednuti smesi,ktera me jde z vyfuku(podle nej voda se sazemi),naznal,ze je praskle tesneni pod hlavou,nebo hlava samotna(to je ta horsi varianta).Takze zitra jdu ukecat LUKA at me prednostne rozhodi motor a zjisti co s tim sakra zase je.Jakmile budu vedet vic zase se ozvu.
Moze byt, daj si to pozret.

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.10.2003, 20:37

Tak mam rozhozeny motor.Pred sundanim hlavy LUK promeril kompresi a na vsech valcich bylo 10,5atm.Alespon nejaka dobra sprava.Horsi je,ze tesneni pry vypadalo v poradku.Takze uvidime co rekne pretlakovani hlavy.Jestli to nebude ani tam,tak uz vazne nevim co s tim motorem je.Mam jeste trochu podezreni na lambdu a nebo AFM.Ale lambda byla davana nova s klikou a AFMko mam taky meneny.Ikdyz kde je zaruka ze to nemohlo odejit znovu at to ci ono.Ale udelal jsem si radost a koupil si tlakomer oleje.Jeste voltmetr(drzak mam na tri budiky a je skoda tam mit diru) a uz se to zacne podobat vopravdickymu autu.Doufam ze do 14ti dnu vyjedu.Jinak me trefi jestli neprijdem na to proc to nejede.O dalsich postupech budu prubezne informovat.To doublejay:Jak ti to Jirko jezdi?Chystas se do tech uprav,nebo pockas az do jara?Doporucuju udelat aspon ten FMIC a filtr+catout.Naklady minimalni a pozitek z jizdy zcela odlisny.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 31.10.2003, 11:50

Obavam se, ze mam spatne zpravy: podival jsem se na merku oleje, bylo ho tam o 5mm nad horni rysku a zretelne byl citit po benzinu. Tak jsme zmerili komprese a vysledek je katastrofa - 9.5, 9.5, 6.5, 8.5. Tim tretim valcem jde asi benzin do klikovky. Jak jsem si stezoval, ze vubec necitim zabrat turbo, tak tohle to vysvetluje. Navic jsem vcera zjistil, ze mam louzicku pod spojkovym pedalem, spojka pri jemnem pousteni pocukava, jako by byl krivy stit nebo neco okolo a pri neutralu z ni jdou velmi neprijemne zvuky. Nalili jsme strikackou 2ccm oleje a tlak stoupl na 11... Jsem opravdu nadseny, porad sypu penize do neceho, co se nikomu moc nechce opravovat a vic sypu nez jezdim. Takze premyslim nad tim, ze uz to stacilo a bude lepsi se podivat po necem jinem nebo zacit jezdit na kole. :( :angry: Nejspis bude potreba rozhodit motor a zkusit prekrouzkovat, zbytek tohoto by mel byt dobry (snad), ale uz tomu pomalu prestavam verit, urcite se najde dalsi pruser :ph34r:



<!--EDIT|doublejay|Oct 31 2003, 03:49 PM-->
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 31.10.2003, 20:05

doublejay píše:Obavam se, ze mam spatne zpravy: podival jsem se na merku oleje, bylo ho tam o 5mm nad horni rysku a zretelne byl citit po benzinu. Tak jsme zmerili komprese a vysledek je katastrofa - 9.5, 9.5, 6.5, 8.5. Tim tretim valcem jde asi benzin do klikovky. Jak jsem si stezoval, ze vubec necitim zabrat turbo, tak tohle to vysvetluje. Navic jsem vcera zjistil, ze mam louzicku pod spojkovym pedalem, spojka pri jemnem pousteni pocukava, jako by byl krivy stit nebo neco okolo a pri neutralu z ni jdou velmi neprijemne zvuky. Nalili jsme strikackou 2ccm oleje a tlak stoupl na 11... Jsem opravdu nadseny, porad sypu penize do neceho, co se nikomu moc nechce opravovat a vic sypu nez jezdim. Takze premyslim nad tim, ze uz to stacilo a bude lepsi se podivat po necem jinem nebo zacit jezdit na kole. :( :angry: Nejspis bude potreba rozhodit motor a zkusit prekrouzkovat, zbytek tohoto by mel byt dobry (snad), ale uz tomu pomalu prestavam verit, urcite se najde dalsi pruser :ph34r:
Prekrouzkovat je docela elegantni reseni,ale chce to dobrou kliku.A ani to neni moc drahe.Ti mechanici v Malackach byli bud pekni diletanti,nebo podvodnici.Tvrdili prece ze tlaky merili a ze na vsech valcich je prez 10atm.Tady plyne ponauceni,ze za 30tis. je lepsi udelat kliku a prekrouzkovat.Alespon mas jistotu co v tom aute je.Tady doslo na Milanova slova,ze v tomto state na dobry motor nenarazis,pokud si ho neudelas sam nebo nejakou nahodou.Kazdy to jen huntuje a pak se to snazi jeste co nejdraz prodat.Ale jestli te to uklidni,taky uz jsem mockrat naletel.Jestli by nebylo lepsi lehce polepit,prodat do bazaru(na pohled nevypada spatne) a koupit jiny,levny a ten si vymazlit.Neni to sice fer,ale pokud jsi na nissan nezanevrel,je to asi nejschudnejsi.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 03.11.2003, 09:50

Sprinter píše:
doublejay píše:Obavam se, ze mam spatne zpravy: podival jsem se na merku oleje, bylo ho tam o 5mm nad horni rysku a zretelne byl citit po benzinu. Tak jsme zmerili komprese a vysledek je katastrofa - 9.5, 9.5, 6.5, 8.5. Tim tretim valcem jde asi benzin do klikovky. Jak jsem si stezoval, ze vubec necitim zabrat turbo, tak tohle to vysvetluje. Navic jsem vcera zjistil, ze mam louzicku pod spojkovym pedalem, spojka pri jemnem pousteni pocukava, jako by byl krivy stit nebo neco okolo a pri neutralu z ni jdou velmi neprijemne zvuky. Nalili jsme strikackou 2ccm oleje a tlak stoupl na 11... Jsem opravdu nadseny, porad sypu penize do neceho, co se nikomu moc nechce opravovat a vic sypu nez jezdim. Takze premyslim nad tim, ze uz to stacilo a bude lepsi se podivat po necem jinem nebo zacit jezdit na kole.  :(  :angry:  Nejspis bude potreba rozhodit motor a zkusit prekrouzkovat, zbytek tohoto by mel byt dobry (snad), ale uz tomu pomalu prestavam verit, urcite se najde dalsi pruser  :ph34r:
Prekrouzkovat je docela elegantni reseni,ale chce to dobrou kliku.A ani to neni moc drahe.Ti mechanici v Malackach byli bud pekni diletanti,nebo podvodnici.Tvrdili prece ze tlaky merili a ze na vsech valcich je prez 10atm.Tady plyne ponauceni,ze za 30tis. je lepsi udelat kliku a prekrouzkovat.Alespon mas jistotu co v tom aute je.Tady doslo na Milanova slova,ze v tomto state na dobry motor nenarazis,pokud si ho neudelas sam nebo nejakou nahodou.Kazdy to jen huntuje a pak se to snazi jeste co nejdraz prodat.Ale jestli te to uklidni,taky uz jsem mockrat naletel.Jestli by nebylo lepsi lehce polepit,prodat do bazaru(na pohled nevypada spatne) a koupit jiny,levny a ten si vymazlit.Neni to sice fer,ale pokud jsi na nissan nezanevrel,je to asi nejschudnejsi.
tie tlaky sme namerali tak, ako som povedal. mozem ti poslat graf. ziadne pikle sem nekuli. co sa s tym motorom stalo neskor, netusim. fakt je, ze po vymene isiel super. ved ste v tom kurna jazdili!?!
ziadny benzin do oleja nejde - Roman tam dal styri litre namiesto predpisanych 3.5. preto je nad rysku.

2 doublejay:
vazne ma mrzi, ze su s tym dalsie problemy. chcel som ti pomoct a bol som presvedceny, ze bude vsetko OK.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.11.2003, 11:14

Nemyslim si, ze by v tom byl nejaky umysl, spis je to moje permanentni prokleti, co se aut tyka. Spousta penez a svezeni zadne. Dalsi problem je, ze kdyz se udela tak zasadni zasah do stareho srotu, ktery je zajety, vzdycky to neco odnese, neco nesedi a tak... Je jasne, ze tohle neni nove auto, ma neco nalitano a snad se s klukama domluvime, co s tim a na neco prijdeme. Nikdo od toho ruce pryc nedava, umysl byl dobry, ale nepodarilo se. Taky nikdo nemohl vedet, co ma ten motor za sebou, nevime, jak dlouho stal a co se v nem stalo. Jen uz mi ty neustale problemy hybou zluci, mam sto chuti to hodit do srotu a koupit neco jineho (klidne i stejne, ale hodne dobre si ho predtim prohlidnu). Se skodovkou se mi jezdit nechce, na to nemam povahu a na nejaky super sportak zase neni krupice :(
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů