Stránka 593 z 600

Re: OT

Napsal: 12.01.2016, 22:46
od Jennulda
jerrys13 píše:Poradte jak dostat zalomenej steft z turba konkretne z vyfukove casti. dostala se mi do ruky t28 ale bohuzel takhle
Obrázek
Mam to zkusit odvrtat nerad bych to turbo poskodil

Nejidealnější způsob je to nechat vyjiskřit :) Kdysi jsem zalomil šroub který na octavackem turbu držel po kupě lopatky ( proměnou geometrii lopatek, jsou tam 3. ) a při mojich marných pokusech to odvrtat a jak koliv dostat ven jsem to úplně cele akorát tak ještě víc zkonil že se stim nedalo už nic dělat a tak jsem to hodil u nas na Vsetině do zbrojovky a tam mi to vyjiskřili za pul litra kořalky :) a všechno bylo super, dira se zavitem zustala na svem mistě a nic nešlo ani poznat :)

Re: OT

Napsal: 01.02.2016, 00:09
od Method
Zdarec, mam dotaz :D

Mam nachystano GT2560R na CAcko ale nez ho tam dam tak me zajima jak moc se zmeni prubeh vykonu s kulickovim loziskem. S T25 na stage2 to zabira dost slusne a relativne to s nim jde i na spodku ( nevim jak s funglovkou T25, moje je uz hulici ale tlaci zdatne ) S T28 na stage2 to melo diru jako prase a od 4000ot to pak dalo zase harakiri...

Kulickove lozisko by melo slouzit k tomu aby se to rychleji roztocilo tudiz predpokladam ze by to mel byt vetsi fofr jak s T25. jde mi o to ze se chci vyvarovat velkej turbo dire nez to nafouka. Ta GT25 ma stejne velkou saci cast jako T28 se mi zda. Predpokladam ze Stage 2 na GT25 neni zrovna ideal volba a tak zacinam premyslet dost nad Nistune.

Dik za reakci.

Re: OT

Napsal: 01.02.2016, 09:06
od Woyta
Targa ozije?

GT by se melo roztacet asi o 500 otacek niz.

Re: OT

Napsal: 01.02.2016, 10:07
od Method
Targa stale je ale ozivovat ji neni v planu, papiry se tu ale casem nejspis obevi.

To jsem potreboval slyset a druhy dotaz je, jak moc se to bude hadat se stage 2 kdyz tam hned nebude Nistune :roll:

Re: OT

Napsal: 01.02.2016, 11:14
od raddy
GT2560 je to iste turbo ako T28, akurat s gulickovym loziskom. Stage2 cip je plne vhodny pre toto turbo, tlak 1bar, seriove vstreky, seriove afm, seriovy tlak paliva (2bar na volnobehu). Rychlost nabehu ma pramalo spolocne s typom lozisk, dana je hlavne velkostou turba samotneho. Loziska maju vplyv skor na reakciu turba pri preradeni a pod.,kde sa prejavi vacsia zotrvacnost vdaka nizsiemu odporu lozisk. Avsak v nabehu zazrak neocakavaj, aj ked zlepsenie oproti klasickej T28 bude. Na GT2560 je nistune pomerne zbytocna investicia, stage 2 cip funguje dobre.

Re: OT

Napsal: 01.02.2016, 13:55
od Method
Diky raddy :) budu se toho drzet

Re: OT

Napsal: 04.02.2016, 13:47
od DarkEgg

Re: OT

Napsal: 04.02.2016, 20:43
od vmille
Ze se ani PJ nepochlubil ze ma takovou karu.

Re: OT

Napsal: 12.02.2016, 17:06
od Lancer
Kluci, je tu někdo z Frýdku Místku?
Kámoš tam má vyhlídlé auto, potřeboval bych předvoje, kdo by okoukl, jestli má cenu vydávat se pro něj :-)
Díky předem :D

Re: OT

Napsal: 24.02.2016, 21:59
od Woyta

Re: OT

Napsal: 26.02.2016, 11:44
od Mirek
No nevim v komentech jeden pise ze je to jeho prace, ne ofiko, ze se jedna o FAKE a zada o odstraneni clanku :)

Re: OT

Napsal: 26.02.2016, 15:54
od Woyta
Render samozrejme nebude ofiko. Ale o S16 na shodne platforme jako nastupce 370z (kvuli snizeni nakladu na Z platformu) se mluvi.

Re: OT

Napsal: 26.02.2016, 17:45
od Steve
tmp_14028-20160226_173638~01982614393.jpg
:D

Re: OT

Napsal: 26.02.2016, 20:21
od Woyta
Obrázek

:tongue:

Re: OT

Napsal: 27.02.2016, 16:09
od Woyta