Stránka 1 z 5

BOV

Napsal: 27.02.2006, 21:35
od blázen
Než přijde jaro,...pokud přijde :lol: , se chystám koupit BOV,proto prosím o pár technických rad na tohle téma,..koupit? nekoupit? proč ne?, klady..zápory, co koupit,kde umístit atd....všichni co maj BOV tak o tom určitě něco vědí a i ti co ho nemaj,..
Předem děkuji za OT :)

Napsal: 27.02.2006, 22:16
od raddy
no moj nazor je viac menej negativny, ak by si chcel mozem ti na pokusy moj bov darovat, maximalne tam bude treba dat nove O kruzky na piest...mal by byt dokonca dvojpiestovy.....

debaty na tuto temu tu uz boly aj s podrobnymi pre a proti, skus si ich vyhladat...

Napsal: 27.02.2006, 22:18
od Kentoya
já ho tam dal, ale dokážu řadit tak rychle, že ho nepotřebuju

Napsal: 27.02.2006, 22:22
od Goodziller
Ja mam taky, ale ten kdo ho videl ( a zasmal se) vi, ze ten muj je uplne na ho.... Ale planuju nejakej poradnej casem sehnat.

Napsal: 27.02.2006, 22:24
od No_name
Kentoya píše:já ho tam dal, ale dokážu řadit tak rychle, že ho nepotřebuju
Obrázek

Napsal: 27.02.2006, 22:24
od Kentoya
no name nevidels tak se nerehtej, nebo ti to zustane

Napsal: 28.02.2006, 07:23
od No_name
Kentoya píše:no name nevidels tak se nerehtej, nebo ti to zustane
Rikas,ze mas bezsynchronni sekvenci jo :lol:

Napsal: 28.02.2006, 07:27
od mrkevvzime
No_name píše:
Kentoya píše:já ho tam dal, ale dokážu řadit tak rychle, že ho nepotřebuju
Obrázek
hehe to je peknej smajl tak nejak vystiznej :wink:

Napsal: 28.02.2006, 08:19
od mikyc
martin mi tady jednou psal ze s13 nema v seriovym stavu bov. Ale vsechny verze sr20det ho mely.. on ho teda nema jenom ten vas ca18? Origo sr20det bov je ten, co neodpousti pretlak do vzduchu, ale do pred turbo a rika se mu bypass, recycle.. ? ja jsem prave koupil tenhle seriovej bov z avenira - nechtel jsem za to utracet tolik penez a tenhle origo mi prej bude vklidu stacit.

Pry je velkej rozdil mezi bypass a open bovem - teda aspon pro muj motor a managment potrebuju ten bypass. Chapu to tak, ze ecu by po odpusteni vzduchu bovem tvorila chvili moc bohatou smes.

je to tak?

btw ten origo avenier me stal $35 ale jeste je na ceste

Napsal: 28.02.2006, 08:23
od raddy
mikyc píše:martin mi tady jednou psal ze s13 nema v seriovym stavu bov. Ale vsechny verze sr20det ho mely.. on ho teda nema jenom ten vas ca18? Origo sr20det bov je ten, co neodpousti pretlak do vzduchu, ale do pred turbo a rika se mu bypass, recycle.. ? ja jsem prave koupil tenhle seriovej bov z avenira - nechtel jsem za to utracet tolik penez a tenhle origo mi prej bude vklidu stacit.

Pry je velkej rozdil mezi bypass a open bovem - teda aspon pro muj motor a managment potrebuju ten bypass. Chapu to tak, ze ecu by po odpusteni vzduchu bovem tvorila chvili moc bohatou smes.

je to tak?

btw ten origo avenier me stal $35 ale jeste je na ceste
je to presne tak, od slova do slova.... :wink:

Napsal: 28.02.2006, 08:30
od mikyc
tomu rikam bleskove rychla odpoved:) diq

Napsal: 28.02.2006, 08:36
od Martin_534
já jsem zase příznivce bovu 8)

i když souhlasím s tím, co napsal mikyc
hlavní funkcí bovu by měla bejt ochrana turba před násilnym bržděním turba vzduchem, který se po uzavření klapky žene na druhou stranu skrz lopatky kompresoru ven
nehledě na to, že s bovem se mi sprintuje líp/rychlejc 8)

Napsal: 28.02.2006, 08:36
od Goodziller
Jestli to dobre chapu, tak bypass je ze vyfuk BOV je zaveden zpet do sani pred turbo. Presne tenhle BOV mam je to ze Supry MK3, jen to mam volne ven.:-( A vypousi mi to mooooc vzduchu.

Napsal: 28.02.2006, 08:37
od Martin_534
Goodziller píše:Jestli to dobre chapu, tak bypass je ze vyfuk BOV je zaveden zpet do sani pred turbo. Presne tenhle BOV mam je to ze Supry MK3, jen to mam volne ven.:-( A vypousi mi to mooooc vzduchu.
ty máš problém, že neni seřízenej a tím tam přisává nezváženej vzduch

Napsal: 28.02.2006, 08:39
od Goodziller
No to je taky pravda, ale kdyby byl zapojenej zpet do sani, tak uz by to nemuselo blbnout.