Stránka 7 z 8

Napsal: 05.08.2007, 21:37
od mike
Heini píše:To ses dočetl v TUNINGMAGAZINU co :-D
Já počítám z 30kg.
ha ha asi tak nejak ..cerveny "z" s pochromovanou kazdou soucastkou v motoru ..pekna bestie..))

Napsal: 06.08.2007, 07:57
od Milda
Heini píše:To ses dočetl v TUNINGMAGAZINU co :-D
Já počítám z 30kg.
zasah do cerneho :-D

Napsal: 06.08.2007, 08:02
od buky300zx
Aj ja som taku koko.inu niekde cital. :lol:

Napsal: 06.08.2007, 08:30
od mike
tady to mate chlapy a ukazte mi jak tam odendava 300 kg ;;) http://www.z1motorsports.com/imageGalle ... e=album248

Napsal: 06.08.2007, 08:47
od Milda
No pokud Ti zadni kola zataceji, tak budou mit i jine ulozeni, ja jsem si z toho 300kg clanku tak nejak odvodil, ze to byl silenec ktery vyhazel a nahradil VSECHNO ohledne zataceni tech zadnich kol, coz byl mozna jen posledni pokus meho zdraveho zorumu nejak tech 300kg ospravedlnit... :lol:

Napsal: 06.08.2007, 18:24
od Heini
To neukecáš :-D
Jinak fotky super akorát jsem nepochopyl ten mezi kus na těch hadicích?
Proč to neuřízl a nenapojil na tu nádobku? :shock:

Napsal: 02.09.2007, 21:46
od Heini
Nemá někdo plánek jak zapojit Boost controler na 300ZX ?

Napsal: 03.09.2007, 09:03
od Heini
Halooooooooo kdo poradí !
Někde jsem to našel ale kde?

Napsal: 03.09.2007, 09:06
od kenivruh
No a co potrebujes vediet ? Zoberies zdroj tlaku zapojis na BC a vystup z BC zapojis na WG. Alebo potrebujes vediet nieco ine ?

Napsal: 03.09.2007, 09:13
od Heini
Tak na jedno turbo to umím ale na 2 , a tak aby to makalo.

Napsal: 03.09.2007, 09:20
od kenivruh
Heini píše:Tak na jedno turbo to umím ale na 2 , a tak aby to makalo.
No tak to vyriesis asi len T-ckom na vystupe z BC. Inak to nevidim.

Napsal: 03.09.2007, 09:30
od raddy
no origos by si potreboval dualny boost kontroler, s dvoma solenoidmi. Ak mas len single, tak musis na vystup z boost kontrolera dat T kus a z neho tahat hadice k obom turbam. Avsak kvoli rozdielom medzi turbami je idealny dualny.

Napsal: 03.09.2007, 09:47
od Heini
Rozdíly nejsou ( doufám ) nové turba. A le jsou spojeny sání.
Je tam hadiček jak najebáno a není pořádně vydět kam která jde.
Prostě to chce odtučňovací kůru :-D

Napsal: 03.09.2007, 19:18
od ,,PJ"
Z té montaže a z toho klubka hadic si nic nedělej,já jsem to montoval asi před měsícem a i s umístěním digi. boostcontroleru na palubovku to zabralo asi 10 hodin a nikomu tuhle práci nepřeju... S manuálním BC by tolik prace být nemělo. A nebo musíš mít pod kapotou a kolem motoru tolik místa jako ADNER , u něj je to brnkačka :-D :-D

Napsal: 03.09.2007, 19:28
od Milda
Jo Adner umi, co mi udelal mensi odtucnovaci kuru, docela jsem koukal jak se mi ten motor "smrsknul" :-D