Stránka 2 z 3

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 19:23
od mauglie
Tak, že ji necháš vyvážit?

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 19:27
od Svobda
No a kde ti to udelaj spolehlive ? Kdyz nekterym napises a oni ani nechteji ty pisty a ojnice ,aby si je odvazili .
A uz vidim jak se mu stim nejakej normalni servis sere. A kolik to cca stoji ?
Potrebovali by jsme vyvazit klikovku u motorky kde jdou loziska hned do hajzlu kdyz je tam vetsi valec s pistem.

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 19:35
od mauglie
Tak kliku nechává vyvažovat docela dost lidí ze servisů. S písty a ojnicemi nevím, dalo by se asi zjistit kde, ale je to skutečně potřeba? Když dáváš nové díly, bývají vyvážené. To nestačí?

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 20:00
od blázen
u motorky je problém s otáčkama .. když ten motor začíná většinou fungovat tam,kde motor SX už točit nejde.. k vyvažování máte na TF debatu o 7mi stranách..stačí projít..

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 20:17
od Kentoya
upřímně v české republice je jediná firma, která dokáže vyvážit klikovku staticky i dynamicky, a pokud nemáš známého, tak ji prostě nevyvážíš, a vyvážení stojí 5000, plus doprava cca 500km tam i zpět, kde kdybych si vzal 4kč od kilometru jsme na sedmičce, dále musím nechat vyrobit přesné váhové pičoviny, které se na kliku zavěsí napevno místo ojnic a pístů a to je další cca trojka a už vidím, jak si tady na foru někdo nechá vyvážit kliku za 10 a to z toho nic nemám a zadarmo tam jezdit nebudu, protože den v prdeli a 4kč za kilometr, je fraška, takže řekněme 12000, když se tady šetří kde se dá, a jen koupit nové písty je pro většinu lidí nemožné a jestli mám tuto možnost ano mám, jestli to nabízím, ne nenabízím to nikomu, nemám čas strávit celý den někde v řiti cestováním, a jestli to udělají někomu dalšímu když tam přijede, ne neudělají

takže na tomhle foru se neřeší vyvažování kliky, jelikož 6000 toček nevadí tolik těmto váhovým rozdílům, problém nastává u cca 8000 toček

kluci a věřte mi, že za dvojku pro mě, jsem tohle ochoten udělat jen tak pro 5 lidí z tohohle fora, takže to po mě ani nechtějte, jsem rád, že mám tuto možnost pro sebe a kromě těch pěti, které neuvádím, mi to nestojí za to, aby potom někomu klika praskla z jakéhokoliv důvodu a já to musel podruhé hradit ze svého

HOWGH

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 20:59
od Svobda
OK dik kluci o to mi prave slo,ze jsem to cetl na tuningforu a docela se do toho zazral . Pak si rikal tam bude ten problem i u ty motorky (takze starej plan no sehnat tam serii dily) .
A aspon vim ze v CR to nema cenu resit a to auto pokud netoci extra moc tak to tolik problem neni i kdyz to ideal nebude .

Re: GO motoru

Napsal: 25.02.2011, 19:16
od Kentoya
zkoušel jsem najít fotky toho auta z prahy a bohužel mám jen nějaké indicie, celé auto nemám, ale třeba to někdo pozná a zjistí se ve kterém servisu jsou takoví machři, jinak bylo stříbrné, na jedné z fotek je ta stříbrná trochu vidět a mám pocit, že mělo dva bílé pruhy od předu až dozadu, možná jen kapota a střecha ale barva mě nezajímala, dále jsou na těch fotkách vidět sedačky dle kterých by se to dalo poznat, coiloversy a v pozadí jedné fotky chladič

jinak to vyvaření a černý nátěr tam je až ode mne

Re: GO motoru

Napsal: 26.02.2011, 22:41
od adner
Kentoya píše: klika byla z automatu, a odborníci z prahy netuší, že v této klice chybí kluzné ložisko pro trn z převodovky
:lol:

Re: GO motoru

Napsal: 26.02.2011, 23:05
od adner
Svobda píše: Potrebovali by jsme vyvazit klikovku u motorky kde jdou loziska hned do hajzlu kdyz je tam vetsi valec s pistem.
a není to třeba tím,že se vám ohýbá klika?

Re: GO motoru

Napsal: 27.02.2011, 06:30
od Svobda
Ze by to byl takovej kepl italska :D

Re: GO motoru

Napsal: 27.02.2011, 10:48
od Heini
Já už vím :D :D :D

Re: GO motoru

Napsal: 27.02.2011, 10:49
od Heini
Klika musela být automatová dřív tam byla převodovka :D

Re: GO motoru

Napsal: 27.02.2011, 13:12
od adner
Svobda píše:Ze by to byl takovej kepl italska :D
to byla jen indicie k zamyšlení,u italského keplu s velkym zdvihem to není nic nemožného..

Re: GO motoru

Napsal: 27.02.2011, 18:04
od Svobda
adner píše:
Svobda píše:Ze by to byl takovej kepl italska :D
to byla jen indicie k zamyšlení,u italského keplu s velkym zdvihem to není nic nemožného..
Je to 2T 125cm3 a upravenej na 150cm3 takze vykony nejak zavratne nejsou. Kamos to koupil prej delane loziska a po 2000km KO . Tak se udelaly a zase to same . Tak se dalo zty jeho samy druhy zase na 125 a slape ,ale stejne to nema cenu ta 150 je to nespolehlivy, to bude chtit sehnat motor 125 a dat to do te rozebrane tu 150 nema cenu asi resit a pokud bude chtit silnejsi tak si koupi 180 co prodavali seriove.

Re: GO motoru

Napsal: 28.02.2011, 21:41
od Fizzbiker
jen tak btw neni to syslovo auto? bral sem od nej palivovou pumpu

melo by to byt toto i podle toho podvozku navic moc stříbřenek asi není....
forum/viewtopic.php?f=151&t=13224