Stránka 1 z 2

Výfuk

Napsal: 13.09.2011, 22:27
od Igor
Jen ze zajímavosti se ptám,mám od svodů po konec katalyzátoru(katalyzátoru je vložena trubka okolo výpletě) průměr výfuku 55mm to znamená série a od konce katíku mám nerezovou trubku 54,5mm až k tlumiči,kterej je stejně průchozí.Kdo zamnou jel,nebo kdo mě slyšel z dálky,tak ví,jakej to dělá randál,ale abych se vrátil k dotazu,jen mě zajímá jakej to má vliv na výkon,jestli stoupne,nebo klesne...

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 19:55
od mara_m
:D už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul :D :D za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 20:18
od Mirek
mara_m píše::D už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul :D :D za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo
na tom jsi byl kde? :-)

vazne uz me neserte s tim hledanim :mrgreen:
forum/viewtopic.php?f=154&t=7329

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 20:53
od mara_m
miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 21:00
od Igor
no ždyť jo...já ta mám za katíkem jako difuzor(například difuzor v katalyzátoru),proto mi to piští jak stíhačka ve 4000 otáčkách a mám rychlejší nástup do otáček než se sériovým výfukem,tohle jsem vypozoroval já :o)

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 22:19
od Mirek
mara_m píše:miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
odkaz byl igorovi, to s tim ze nevim kde jsi na tom byl bylo tobe. Kde se co resilo a zustalo otevrene? Pokud vim, ohledne vyfuku je tu jasno uz nekolik let :)

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 22:50
od Mirek
Mirek píše:
mara_m píše:miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
odkaz byl igorovi, to s tim ze nevim kde jsi na tom byl bylo tobe. Kde se co resilo a zustalo otevrene? Pokud vim, ohledne vyfuku je tu jasno uz nekolik let :)
jeste jsem do toho tematu postnul par postrehu od kluku z TF. Jinak si myslim ze raddy to popsal velice dobre. Co presne ti neni jasne?

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 23:20
od Fizzbiker
me to teda cele spis pripada jako dalsi duplicitni tema...

Re: Výfuk

Napsal: 14.09.2011, 23:37
od Igor
Taky tě mám rád Fizzi :-D

Re: Výfuk

Napsal: 15.09.2011, 08:38
od kenivruh
Ludia davajte si tam poriadne rury, kto ma potom tie vysavace pocuvat :D

Re: Výfuk

Napsal: 15.09.2011, 12:09
od blázen
mara_m píše::D už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul :D :D za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo
turbo je především tepelný stroj.. náběh bude ovlivnovat víc věcí než tlak.. třeba taky AFR

Re: Výfuk

Napsal: 15.09.2011, 12:22
od Fizzbiker
tepelny stroj? to myslíš jak? :|

turbo je v podstate jen čerpadlo když to reknu tak vidlácky.
rozved to nejak rad bych se poucil (neni to rypani)...

Re: Výfuk

Napsal: 15.09.2011, 13:18
od blázen
stačí něco přečíst o termodynamice :)
půjde o rozdíl tlaku a především teplot

Re: Výfuk

Napsal: 15.09.2011, 13:40
od Fizzbiker
to mi nejak nesedí jiste teplota a tlak ovlivnují molární množství vzduchu v určitém objemu, samozrejme cim chladnejsi smes tim vetsi bude "hutnost" vzduchu a bude lepe roztačet lopatky. ale porad nechapu proc by se melo oznacovat za tepelny stroj když jedine teplo ktere stim ma co delat je odpadní a ohriva samotne turbo a to je v podstate nežádoucí.
podle me je to proste cerpadlo ktere je pohaneno vyfukovymi plyny coz je zase cerpadlo ale naruby. myslim ze je to stejne jako by jsi tvrdil že mlynske kolo je tepelny stroj.

Re: Výfuk

Napsal: 15.09.2011, 13:49
od blázen
nemáš pravdu..přečti si něco o termodynamice..
pár věcí k zamyšlení..
jak by pak mohla změna AFR ovlivnit třeba náběh toho turba?
jak funguje ALS?

kdyby to bylo jak píšeš, uměl bys tlačit lineárně s otáčkama motoru,což je nesmysl.

turbo JE tepelný stroj..