Stránka 8 z 8

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 08.11.2011, 00:43
od JakubkoGB
Kentoya píše:bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude

ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém
tak tak kentoya pravda, ani z voza ani na voz :P

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 08.11.2011, 01:59
od Kentoya
JakubkoGB píše:
Kentoya píše:bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude

ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém
tak tak kentoya pravda, ani z voza ani na voz :P
kolik máš najeto se silným autem či dvoukilem, když zrovna CA motor má nejraději otáčky 3000-4000, tak proč mu budu dávat na běžné ježdění turbo gt30, když začne zabírat až při 3500 točkách, proč si tu jízdu raději neužiju, stojí mi za to aby mi auto jezdilo na hovno v běžném provozu, jenom proto abych si mohl napsat mám 400hp?
víš jaký je přibližně limit podvozku dvoukila? kolik koní? proč tam budu srát turbo ke kterému potřebuji upravit nápravy a namísto běžných gum budu muset kupovat minimálně semislicky
klidně si tam dej gt30
víš co musíš dát do motoru any jsi tohle turbo mohl využít
víš kde to nechat naldit
a víš že ti to bude k hovnu?

proč nejdříve nekoupíš dvoukilo, neuděláš základní úpravy, naučíš se základy okolo auta, naučíš se ho ovládat, proč hned řešíš zbytečné kraviny

jestli chceš opravdu použít turbo t30, tak mi pošli na účet přes 100 000kč a nachystám ti na to turbo motor, dalších 100 000kč a nachystám ti podvozek a dalších 100 000 na gumy kola brzdy a naladění

a už se vážně neptej blbě jestli ty peníze nechceš utratit, nebo mi napiš kolik chceš koní a já ti to auto za případný obnos postavím, ale levné to nebude

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 08.11.2011, 02:07
od JakubkoGB
Kentoya píše:
JakubkoGB píše:
Kentoya píše:bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude

ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém
tak tak kentoya pravda, ani z voza ani na voz :P
kolik máš najeto se silným autem či dvoukilem, když zrovna CA motor má nejraději otáčky 3000-4000, tak proč mu budu dávat na běžné ježdění turbo gt30, když začne zabírat až při 3500 točkách, proč si tu jízdu raději neužiju, stojí mi za to aby mi auto jezdilo na hovno v běžném provozu, jenom proto abych si mohl napsat mám 400hp?
víš jaký je přibližně limit podvozku dvoukila? kolik koní? proč tam budu srát turbo ke kterému potřebuji upravit nápravy a namísto běžných gum budu muset kupovat minimálně semislicky
klidně si tam dej gt30
víš co musíš dát do motoru any jsi tohle turbo mohl využít
víš kde to nechat naldit
a víš že ti to bude k hovnu?

proč nejdříve nekoupíš dvoukilo, neuděláš základní úpravy, naučíš se základy okolo auta, naučíš se ho ovládat, proč hned řešíš zbytečné kraviny

jestli chceš opravdu použít turbo t30, tak mi pošli na účet přes 100 000kč a nachystám ti na to turbo motor, dalších 100 000kč a nachystám ti podvozek a dalších 100 000 na gumy kola brzdy a naladění

a už se vážně neptej blbě jestli ty peníze nechceš utratit, nebo mi napiš kolik chceš koní a já ti to auto za případný obnos postavím, ale levné to nebude
ja viem ze to nie je lacne preto sito idem robit sam :)

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 08.11.2011, 09:24
od Tosho
pozri si tu temu co dal blazen, tam kde su fotky motora co si chalan robil sam.

Proste to prosim pochop ze na niektorych veciach sa ti neoplati setrit. Kentoya spravil okolo 80 CA motorov a ked ti povie ze to je tak, tak to tak je.

Na tvojom mieste by som nechal postavit motor u cloveka ktory ma super referencie. Za tusim 60 tisic mas u neho motor z vybrusom po komplet generalke. Daj tam turbo GT2560 alebo GT2860RS a mas super povozenie.

300 koni na zadku tiez len tak hocikto neusoferuje. Skus sa na podobnom aute aspon previest a potom ries otazku vykonu.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 08.11.2011, 13:34
od Kentoya
upřímně, když jsem viděl v jiném topicu jak bádáš nad zapojením FPR, kde to bylo jasně vysvětlené i s fotkama, tak ti přeji k vlastní stavbě mnoho štěstí, a dobrou práci, aby se ti to podařilo finančně dokončit

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 08.11.2011, 13:38
od mara_m
:D :D :D mezi nami 300ps na s13 je optimal uz to snim lomcuje jak prase