Stránka 1 z 1

Napsal: 13.07.2003, 18:07
od martin d
Tak mám kone?n? na aut? namontovaný mezichladi? pat?i?ných rozm?r?.
Je to nový IC z Iveca a je 3,5krát v?t?í proti p?vodnímu. Je samoz?ejm?
umíst?ný p?ed vodním chladi?em,který je posunutý o 10cm k motoru. Dostat
ho na místo byla milimetrová práce a trvalo nám to s kolegou 2 dny. P?i montá?i bylo nutné provést spoustu úprav,po?ínaje vým?nou p?vodní baterky za men?í (ale tém?? stejn? výkonnou) a je?t? ji oto?it o 90stup??=
=mírná úprava kaslíku.Kdybych nem?l místo airboxu kónický filtr, tak bych tam chladi? taky nedostal.Dále jsem musel p?emístit tu ?ernou válcovou nádobu (nevím co to je). Dále jsem musel natahat nové potrubí,které jsem
m?l u? celkem p?ipravené.(pova?ené kolena+osoutru?ené trubky +rovné hadice z Barum prodejny+original gumové kolena).Oba chladi?e bylo samoz?ejm? nutné umístit na silentbloky,neboť karoserie pracuje a mohlo by dojít k jejich po?kození.Te? u? mi zbývá pouze doladit n?které drobnosti.
Te? u? mám cestu k vy??ímu výkonu otev?enou.(Zbývá mi u? pouze zvednout plnící tlak z 12 na 15Psi).
Mimochodem ze stránek norissdesgn vyplývá,?e p?i tlaku 15Psi se pouhou vým?nou intercooleru za pat?i?n? v?t?í zvedne výkon o 30 koní.
A? to v?echno dod?lám ,pod?lím se o jízdní dojmy.Doposud mi to d?lalo p?i pru?ném zrychlení na p?tku ze 100 na 200 za cca 19 sekund.(Podle m? jeden z nejlep?ích zp?sob?,jak zjistit skute?né zlep?ení motoru).

Napsal: 14.07.2003, 06:56
od raddy
Super. S tym zvysenim vykonu je to viac menej pravda. Nezabudni vykuchat vyfuk, aby si nemal prilis velky protitlak a aby ti to vsetko dokopy hralo potrebujes cip B) . Davaj velky pozor na detonacie
:o
Tou vymenou intercooleru sa nemysly vacsi, ale ucinejsi :D . Prilis velky IC ti vyroby velky lag....



<!--EDIT|raddy|Jul 14 2003, 06:58 AM-->

Napsal: 27.07.2003, 18:00
od doublejay
Konecne mam IC (je z Audi S4), pripada mi malicky, ale oproti puvodnimu je o hodne silnejsi a v podstatne lepsim stavu (prece jen, 13 let...). Ti, kteri mate stejny, muzete mi dat nejake tipy k montazi? Zajimalo by me hlavne, kam presne ho namontoval raddy. Dolu za otvor v predni masce nebo pred vodni chladic ve smeru osy vrtule? Mate nejake fotky? Kdyz tak poslete inspiraci sem nebo na doublejay@centrum.cz Diky predem!!! Jeste shanim BOV, nejaky vhodny manometr (nebo kombinaci s teplomerem na olej) a musim koupit jednosmernou klapku. Pokud se neco takoveho nekomu povaluje v supliku, nabidnete!!!

Napsal: 01.08.2003, 14:33
od raddy
doublejay píše:Konecne mam IC (je z Audi S4), pripada mi malicky, ale oproti puvodnimu je o hodne silnejsi a v podstatne lepsim stavu (prece jen, 13 let...). Ti, kteri mate stejny, muzete mi dat nejake tipy k montazi? Zajimalo by me hlavne, kam presne ho namontoval raddy. Dolu za otvor v predni masce nebo pred vodni chladic ve smeru osy vrtule? Mate nejake fotky? Kdyz tak poslete inspiraci sem nebo na doublejay@centrum.cz Diky predem!!! Jeste shanim BOV, nejaky vhodny manometr (nebo kombinaci s teplomerem na olej) a musim koupit jednosmernou klapku. Pokud se neco takoveho nekomu povaluje v supliku, nabidnete!!!
Ano pani, ano, zakladam klub majitelov AUDI S4 IC :D . Najlepsie je pozriet montaz na vlastne oci, fotky moc nepovedia (inak na fore niekde su,myslim), sa to dost zle foti. A ze je maly? Je to najlepsi IC aky si mohol zohnat. Maly ale hruby :P . Je to super IC...
Jednosmernu klapku kupis v prvom obchode s instalaterskym materialom za 100Kc :rolleyes:

Napsal: 01.08.2003, 14:49
od doublejay
O te klapce vim, spis mi chybi vhodny manometr. Rozhodil jsem site po mne dostupnych blizkych vrakovistich, nejradeji bych nejakou (hezkou) kombinaci s mericem teploty oleje, ale zatim nic :( S tim IC neco vymyslim, kdyz trochu posunu vodni chladic k motoru a odstranim ten plast kolem vrtule, tak by se mi melo podarit dat ho nekam za tu velkou saci diru v prednim spojleru, jen se mi nechce tahat kilometry hadic... Videl jsem "tuningovou vychytavku" s merenim teploty vzduchu za IC :P