Stránka 1 z 1

Napsal: 21.08.2003, 12:53
od doublejay
Nameril jsem si u jednoho valce nizsi tlaky (vic, nez povoluje tolerance) nez u ostatnich a ani ty uz nejsou nic moc, premyslim nad generalkou motoru. Nevim, jestli ji udelat a kde (taky za kolik) nebo se radeji poohlidnout po schopnem motoru (musel by byt ale funkcni, aby se dal zmerit, zajice v pytli se mi kupovat nechce). Mate zkusenosti? Par zminek jsem uz tady videl, poradte! Ten muj je jety slusne, spotreba v mezich, olej nezere, turbo mam po generalce a v super stavu, takze v pripade koupe by mi stacil motor bez turba. Mate nejake kontakty nebo moznosti??? Diky predem.

Napsal: 21.08.2003, 14:17
od raddy
doublejay píše:Nameril jsem si u jednoho valce nizsi tlaky (vic, nez povoluje tolerance) nez u ostatnich a ani ty uz nejsou nic moc, premyslim nad generalkou motoru. Nevim, jestli ji udelat a kde (taky za kolik) nebo se radeji poohlidnout po schopnem motoru (musel by byt ale funkcni, aby se dal zmerit, zajice v pytli se mi kupovat nechce). Mate zkusenosti? Par zminek jsem uz tady videl, poradte! Ten muj je jety slusne, spotreba v mezich, olej nezere, turbo mam po generalce a v super stavu, takze v pripade koupe by mi stacil motor bez turba. Mate nejake kontakty nebo moznosti??? Diky predem.
Len otazocka:
Kedze motor nezere olej, kde moze byt dovod nizkej kopmpresie:

1, Meral si na teplom motore?
2, Odpojil so pojistku palivovej pumpy?
3, Mas dobru bateriu?
4, Kvapol si olej a skusil si zmerat este raz? Aky bol vysledok?
5, Na ktorom valci si mal nizky tlak?

Vymena ventilov na jednom valci snad taka draha nie je, prekruzkovanie ??

Napsal: 21.08.2003, 14:33
od doublejay
Meril jsem na zahratem motoru, s odpojenou pojistkou pumpy, baterie v super stavu. S olejem se tlak zvysil, nejnizsi byl na valci nejbliz kabine. Od vymeny ventilu a krouzku na jednom valci me zrazovalo nekolik lidi, kdyz uz se to ma udelat, tak poradne. Jenze neni dobre udelat vrsek (ventily, krouzky) a neudelat spodek (klikovka, ojnice), protoze ty za sebou maji to same, co vrsek a nahle zvyseny tlak nemusi vydrzet. Jenze kompletni generalka bude nejspis dost draha, aby pak nebylo lepsi za stejne penize sehnat nekolik motoru a doufat, ze jeden bude super :( taky me napadla moznost sehnat motorove funkcni bouracku bez papiru nebo motor dovezt ze zahranici nekym ze znamych, co tahaji zvenku auta a dily...

Napsal: 22.08.2003, 07:00
od raddy
doublejay píše:Meril jsem na zahratem motoru, s odpojenou pojistkou pumpy, baterie v super stavu. S olejem se tlak zvysil, nejnizsi byl na valci nejbliz kabine. Od vymeny ventilu a krouzku na jednom valci me zrazovalo nekolik lidi, kdyz uz se to ma udelat, tak poradne. Jenze neni dobre udelat vrsek (ventily, krouzky) a neudelat spodek (klikovka, ojnice), protoze ty za sebou maji to same, co vrsek a nahle zvyseny tlak nemusi vydrzet. Jenze kompletni generalka bude nejspis dost draha, aby pak nebylo lepsi za stejne penize sehnat nekolik motoru a doufat, ze jeden bude super :( taky me napadla moznost sehnat motorove funkcni bouracku bez papiru nebo motor dovezt ze zahranici nekym ze znamych, co tahaji zvenku auta a dily...
Tak to bude asi lepsie zohnat ten motor....

Napsal: 22.08.2003, 09:44
od doublejay
Nevis o nejakem? Nejradeji o takovem, aby se dal natocit a zmerit...

Napsal: 24.08.2003, 23:48
od V-Eagle
Myslim, ze motor jen tak nesezenes a i kdyby, bude v podobnym stavu jako ten tvuj, ne-li v horsim. Kdyz budes delat motor, tak nejlepsi bude komplet. Takze asi vybrus /6.000,-/, novy pisty po vybrusu s krouzkama /10.000,-/, ojnice /cca 5.000,- ks/, a pak neco s vsema loziskama a klikou.. Tim budes mit blok jak novej a zaruku, ze bude drzet. Kdyz nechas neco staryho, je to loterie, co vydrzi a co ne..

Napsal: 25.08.2003, 12:40
od doublejay
Jeste jsi zapomnel na ventily a sedla, protoze jsem par starsich videl po vytazeni z motoru, byla to dost hruza. K tomu vacka, loziska... ...a milion za repass je na svete :-) Ach jo...

Napsal: 27.08.2003, 21:54
od V-Eagle
Mno, muzes si to poscitat, milion to neni, ale je to majlant. Znam to. Ale ze repas komplet hlavy jsem dal 5.000,- Jedna vacka temer nemazala.. :blink:

Napsal: 02.09.2003, 14:21
od doublejay
Generálku mi spo?ítali na 50-60.000 u n?kolika nezávislých motorá??. Mastím na to, pojízdné auto se dá sehnat u? kolem 50.000 celé, tak?e pokud nenarazím na n?koho, kdo mi doveze motor z venku, podívám se na n?co takového a je?t? mi zbudou díly na pokusy... :(

Napsal: 02.09.2003, 17:20
od doublejay
Je?t? otázka: nevíte náhodou n?kdo. jak je to s kompatibilitou motor? mezi r?znými typy 200SX? Na?el jsem n?jaké motory z S15-S16, jsou to dvoulitry s úpln? jiným zna?ením ne? CA18DET, nap?. SR20DET. Nejezdíte n?kdo s n??ím takovým???

Napsal: 02.09.2003, 22:23
od sprinter
doublejay píše:Je?t? otázka: nevíte náhodou n?kdo. jak je to s kompatibilitou motor? mezi r?znými typy 200SX? Na?el jsem n?jaké motory z S15-S16, jsou to dvoulitry s úpln? jiným zna?ením ne? CA18DET, nap?. SR20DET. Nejezdíte n?kdo s n??ím takovým???
Ty blaho jestli mas moznost mit za pusu SR20DET tak ber vsema 10-ti.Nekde na anglanech jsem cetl,ze to ma nekdo v S13,ale jaky tech. problemy to obnasi nevim.Davaly se az do modelu S14(mimochodem nic moc design-sorry Daeve ale musi se to hodne tunit,aby to trochu vypadalo).Je to dvoulitr,dveste kobyl v zakladu a podstatne spolehlivejsi nez SR18DET.Alespon se to pise.

Napsal: 03.09.2003, 06:52
od raddy
Sprinter píše:
doublejay píše:Je?t? otázka: nevíte náhodou n?kdo. jak je to s kompatibilitou motor? mezi r?znými typy 200SX? Na?el jsem n?jaké motory z S15-S16, jsou to dvoulitry s úpln? jiným zna?ením ne? CA18DET, nap?. SR20DET. Nejezdíte n?kdo s n??ím takovým???
Ty blaho jestli mas moznost mit za pusu SR20DET tak ber vsema 10-ti.Nekde na anglanech jsem cetl,ze to ma nekdo v S13,ale jaky tech. problemy to obnasi nevim.Davaly se az do modelu S14(mimochodem nic moc design-sorry Daeve ale musi se to hodne tunit,aby to trochu vypadalo).Je to dvoulitr,dveste kobyl v zakladu a podstatne spolehlivejsi nez SR18DET.Alespon se to pise.
Do 200sx S13 sa davaju hlavne rb20det (so skylinu), takysto sr20det (z 240 sx USA), a tusim aj ca20det (z s14). Das tam vsetko mozne, na nete som videl kopu swapov, akurat bacha, vacsinou menis aj prevodovku a samozrejme ECU....
Motory su to vacsie, ale aj tazsie. Najvykonnejsie S13 su z ser. motormi (hlavne vo Svedsku teraz maju super auta, 400m za 13,2s, seriovka motor, seriovka piesty, tlak 1,6bar :blink: )