Stránka 1 z 1

Napsal: 04.10.2003, 14:17
od blázen
nevíte n?kdo jestli se d?laly modely bez Lambdy?

Napsal: 06.10.2003, 06:50
od raddy
blázen píše:nevíte n?kdo jestli se d?laly modely bez Lambdy?
rocniky 89-91 (ciastocne) boly bez lambdy a bez katu.

Napsal: 06.10.2003, 18:17
od blázen
raddy píše:
blázen píše:nevíte n?kdo jestli se d?laly modely bez Lambdy?
rocniky 89-91 (ciastocne) boly bez lambdy a bez katu.
mám kat a nemám tam el. ne lambdu. kat vyhodím je na hovno.

Napsal: 07.10.2003, 06:53
od raddy
blázen píše:
raddy píše:
blázen píše:nevíte n?kdo jestli se d?laly modely bez Lambdy?
rocniky 89-91 (ciastocne) boly bez lambdy a bez katu.
mám kat a nemám tam el. ne lambdu. kat vyhodím je na hovno.
Bez katalyzatorov na vecne casy a nikdy inak!!! :D :D

Napsal: 07.10.2003, 08:26
od idanow
blázen píše:
raddy píše:
blázen píše:nevíte n?kdo jestli se d?laly modely bez Lambdy?
rocniky 89-91 (ciastocne) boly bez lambdy a bez katu.
mám kat a nemám tam el. ne lambdu. kat vyhodím je na hovno.
nema model bez kat iny AFM? v tom pripade sa predsa na nom nastavuje CO....

Napsal: 07.10.2003, 09:05
od raddy
Ak sa nemylim, AFM je rovnaky a na obidvoch sa CO nastavuje potenciometrom na AFM. V manualy to je popisane presne...

Napsal: 07.10.2003, 19:47
od blázen
raddy píše:Ak sa nemylim, AFM je rovnaky a na obidvoch sa CO nastavuje potenciometrom na AFM. V manualy to je popisane presne...
Muj model mel na konektoru do AFM 4 vstupy ale mám tam jinou AFM se t?emi vývody. Upravil jsem jen konektor vadí to? jeden drát vedoucí do ?ídící jednotky ECCS není nikde zapojen. Je to ?patn?? Zdá se mi ?e výpary spalené sm?si smrdí p?íli? po benzínu, sm?s bude nejspí? ?patná.. Je to tou AFM nebo n??ím ?patn? nastaveným..?

Napsal: 08.10.2003, 06:55
od raddy
blázen píše:
raddy píše:Ak sa nemylim, AFM je rovnaky a na obidvoch sa CO nastavuje potenciometrom na AFM. V manualy to je popisane presne...
Muj model mel na konektoru do AFM 4 vstupy ale mám tam jinou AFM se t?emi vývody. Upravil jsem jen konektor vadí to? jeden drát vedoucí do ?ídící jednotky ECCS není nikde zapojen. Je to ?patn?? Zdá se mi ?e výpary spalené sm?si smrdí p?íli? po benzínu, sm?s bude nejspí? ?patná.. Je to tou AFM nebo n??ím ?patn? nastaveným..?
Ty mas iny AFM????? A kabel do riadiacej jednotky nemas zapojeny??? :ph34r: :unsure: :blink: . To asi bude vadit, jazdi ti to vobec? :( . Aky tam mas AFM? Ak je iny AFM treba mat upravene zapojenie a takisto namapovany cip!!! Zisti presne co to tam mas.....

Napsal: 08.10.2003, 08:03
od idanow
blázen píše:Muj model mel na konektoru do AFM 4 vstupy ale mám tam jinou AFM se t?emi vývody. Upravil jsem jen konektor vadí to? jeden drát vedoucí do ?ídící jednotky ECCS není nikde zapojen. Je to ?patn?? Zdá se mi ?e výpary spalené sm?si smrdí p?íli? po benzínu, sm?s bude nejspí? ?patná.. Je to tou AFM nebo n??ím ?patn? nastaveným..?
ty si tam dal AFM z 240-tky? nieco asi meria, lebo keby nemeral vobec, ECU by (podla manualu) nepustilo otacky nad dve tisic...
nepomiesal si toho viac? motor 1.8T, ECU z 240-tky...
pokial si pamatam, daval si motor z 200sx do 240-tkovej kasle, aj s elektrikou atd... ako si to cele teda poskladal?

Napsal: 08.10.2003, 08:29
od raddy
idanow píše:
blázen píše:Muj model mel na konektoru do AFM 4 vstupy ale mám tam jinou AFM se t?emi vývody. Upravil jsem jen konektor vadí to? jeden drát vedoucí do ?ídící jednotky ECCS není nikde zapojen. Je to ?patn?? Zdá se mi ?e výpary spalené sm?si smrdí p?íli? po benzínu, sm?s bude nejspí? ?patná.. Je to tou AFM nebo n??ím ?patn? nastaveným..?
ty si tam dal AFM z 240-tky? nieco asi meria, lebo keby nemeral vobec, ECU by (podla manualu) nepustilo otacky nad dve tisic...
nepomiesal si toho viac? motor 1.8T, ECU z 240-tky...
pokial si pamatam, daval si motor z 200sx do 240-tkovej kasle, aj s elektrikou atd... ako si to cele teda poskladal?
Oooops, tak tomu vravim kombinacia, ECU z 240... Vsak to je nepreplnovany motor, s odlisnym AFM!!!! Neblazni clovece, potrebujes tam ECU pre CA18det motor! :o To su mi veci :rolleyes:

Napsal: 08.10.2003, 08:32
od idanow
raddy píše:Oooops, tak tomu vravim kombinacia, ECU z 240... Vsak to je nepreplnovany motor, s odlisnym AFM!!!! Neblazni clovece, potrebujes tam ECU pre CA18det motor! :o To su mi veci :rolleyes:
ale raddy, nerob paniku, pockaj najprv, nech nam napise, ako to vlastne zkombinoval :)

Napsal: 08.10.2003, 12:33
od blázen
idanow píše:
raddy píše:Oooops, tak tomu vravim kombinacia, ECU z 240... Vsak to je nepreplnovany motor, s odlisnym AFM!!!! Neblazni clovece, potrebujes tam ECU pre CA18det motor! :o To su mi veci :rolleyes:
ale raddy, nerob paniku, pockaj najprv, nech nam napise, ako to vlastne zkombinoval :)
mám tam v?echno z 200sx akorát ?e model bez lambdy má jinou AFM ne? model s lambdou. Model bez lambdy má ne AFM 4vývody a model s lambdou má jen 3. mám tam ?ídící jednotku z modelu s lambdou. je to p?esn? rozkreslené v el. schématu...jedna z posledních stránek v manuálu. nic z 240sx tam nemám!!! to by asi nejelo B)

Napsal: 08.10.2003, 12:55
od idanow
takze, mas dve moznosti: vymenit ECU a AFM z modelu bez lambdy, alebo vymenit vyfuk. potrubie od turba, pridat tam lambdu a natiahnut kable.
rozhodne by som to ale nechaval tak, ako to mas, lebo ECU chyba signal z lambdy :blink:
Model bez lambdy má ne AFM 4vývody a model s lambdou má jen 3.
to sedi, na modeli bez lambdy sa nastavuje CO potenciometrom na AFM, na modeli s lambdou to riadi ECU

Napsal: 08.10.2003, 18:16
od blázen
idanow píše:takze, mas dve moznosti: vymenit ECU a AFM z modelu bez lambdy, alebo vymenit vyfuk. potrubie od turba, pridat tam lambdu a natiahnut kable.
rozhodne by som to ale nechaval tak, ako to mas, lebo ECU chyba signal z lambdy :blink:
Model bez lambdy má ne AFM 4vývody a model s lambdou má jen 3.
to sedi, na modeli bez lambdy sa nastavuje CO potenciometrom na AFM, na modeli s lambdou to riadi ECU
dík za radu natáhnu se kable na sondu..