300zx brzdy
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300zx brzdy
to uz bude asi souviset i s povrchem s hmotnosti auta a i s tema vzpominanyma gumama...
nejlip by bylo to zkusit na stejnym useku a nejlip i se stejnyma gumama...
nejlip by bylo to zkusit na stejnym useku a nejlip i se stejnyma gumama...
Re: 300zx brzdy
no to by bylo nejvic idealni ale brzdy uz nebudu prehazovat ....alespon priblizne
Re: 300zx brzdy
Protože je řeč o 300ZX tak řešíš velice správně ty brzdy na to auto nestačí. Ktem MD brzdám no desky my nepříjdou moc velké aby to nebylo jak seriove brzdy, na 13 asi dobrý ale na 300ZX nevím přeci jen ma o dost větší váhu.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300zx brzdy
S panem kabrtem jsem jednal take ohledne brzd na me auto. na 300ZX a moje sx doporucoval 8 pist predek a 4 pist zadek. V dobe kdy jsem s nim jednal tam dokonce mel jedny zadky na 300ZX i s kotouci. Pry si je nekdo objednal a nevyzvedl.Heini píše:Protože je řeč o 300ZX tak řešíš velice správně ty brzdy na to auto nestačí. Ktem MD brzdám no desky my nepříjdou moc velké aby to nebylo jak seriove brzdy, na 13 asi dobrý ale na 300ZX nevím přeci jen ma o dost větší váhu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300zx brzdy
tak mu zkus napsat, treba je jeste ma...4 pistovy trmeny + plovouci kotouce na zadni napravu a chtel za to neco kolem 20tiHeini píše:Na zadek urcite 4 pístek dobrý.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: 300zx brzdy
tady není problém s velikostí brzdičů ale s kotouči a deskama,brzdiče třikila naprosto dostačují ale kotouče jsou malé a ošizené, takže se při zahřátí kroutí,v podstatě by stačil jen velký kotouč z dobrého materiálu,pokud možno plovoucí a k němu odpovídající destičky.Musíš taky počítat s tím,že když použiješ osmipísty typu MD ztratíš čitelný brzdný bod v pedálu,jelikož mají mnohem větší plochu pístků proti std brzdovému válci (na to mají vliv i gumové hadice mezi kastlí a brzdičem),takže ten taky musíš vyměnit a pochopitelně tomu všemu přizpůsobit zadek.Třeba D2 ten problém nemá,ač má velké desky,pístky mají jen o málo větší plochu než standard třikilo.Bart měl pravdu v tom,že na velké brzdy je třeba i pneu,jinak by se mohlo stát,že je nebude možno pořádně použít.Heini píše:Protože je řeč o 300ZX tak řešíš velice správně ty brzdy na to auto nestačí. Ktem MD brzdám no desky my nepříjdou moc velké aby to nebylo jak seriove brzdy, na 13 asi dobrý ale na 300ZX nevím přeci jen ma o dost větší váhu.
Re: 300zx brzdy
Dal som si robit Kabrtovi predne brzdy na Z31 velkost 330 a 4piestik brzdče. Verím že to bude velka zmena voči serii, čo bolo v mojom prípade nevihnutnosť. So seriou 255 a 1 pistik som toho vela nenabrzdil. Ak to bude o.k. tak si dam určite urobit aj zadok.
1983 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia
1985 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia
1985 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia
Re: 300zx brzdy
Tak tu su brzdy od pana Kábrta...
1983 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia
1985 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia
1985 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia
Re: 300zx brzdy
Kotouče 330mm, také od Kábrta. Brzdiče jsou ze Z32.
Další jezdící a fungující brzdy od Kábrta
Další jezdící a fungující brzdy od Kábrta
S15 - JDM
Re: 300zx brzdy
potreboval by som radu. pri brzdeni pocujem pri zahriatom aute praskavy zvuk, je to ako puknutie. ide to z prednej casti auta, ale blizsie to urcit neviem,asi z oblasti pred vodicom. ked stlacam brzdy na stojacom aute, nepocut to, iba ked sa auto hybe. z toho by som usudil ze to suvisi s tym ze sa tocia kolesa, lenze ten zvuk nie je rytmicky, ale pri stlaceni pedala sa ozve iba raz a potom znova iba pri daslom stlaceni pedala. ozyva sa to aj pri slabom aj pri silnom brzdeni. pod palivovy filter som nasruboval taku malu konzolu proti hybaniu sa celeho brzdoveho valceka, ale zvuk sa ozyval aj predtym, aj po namontovani. nemate niekto aspon nejaky napad co by to mohlo byt? brzdy su na kazdom aute kriticka vec a preto ma to znepokojuje.