přídavný otáčkoměr
přídavný otáčkoměr
zapojoval to tu někdo?
signál rpm od ecu mi nefunguje ani na jedno nastavení budíku
další možnost je napojit se na signál k zapalovací cívce,to když zapojim tak volnoběžný otáčky seděj ale jak přidám plyn tak klesnou
jedná se o rb25ecu ale zajimalo by mě jak to je i u cačka
signál rpm od ecu mi nefunguje ani na jedno nastavení budíku
další možnost je napojit se na signál k zapalovací cívce,to když zapojim tak volnoběžný otáčky seděj ale jak přidám plyn tak klesnou
jedná se o rb25ecu ale zajimalo by mě jak to je i u cačka
- Přílohy
-
- 564892_10151198811640789_1499150379_n.jpg (32.65 KiB) Zobrazeno 18967 x
Re: přídavný otáčkoměr
Ja mam depo konkretne tento http://www.race-shop.sk/shop/10-interie ... -otackomer
a po nastaveni poctu valcov ide vsetko ako ma, signal berem z ECU a motor cacko
a po nastaveni poctu valcov ide vsetko ako ma, signal berem z ECU a motor cacko
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
Re: přídavný otáčkoměr
nemáš v tom menu náhodou ještě nastavení LOW/HIGH pulse?xNEZMARx píše:zapojoval to tu někdo?
signál rpm od ecu mi nefunguje ani na jedno nastavení budíku
další možnost je napojit se na signál k zapalovací cívce,to když zapojim tak volnoběžný otáčky seděj ale jak přidám plyn tak klesnou
jedná se o rb25ecu ale zajimalo by mě jak to je i u cačka
Re: přídavný otáčkoměr
jo mám ecu dává negativní a když dám signál z cívky tak pozitivní
na muj motor sedí nastavení čislo 3 ale nefachá to proto by mě zajímalo jestli ten signál z ecu není jen pro originální otáčkoměr
ale když na CA to jde....
na muj motor sedí nastavení čislo 3 ale nefachá to proto by mě zajímalo jestli ten signál z ecu není jen pro originální otáčkoměr
ale když na CA to jde....
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: přídavný otáčkoměr
aky mas motor?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: přídavný otáčkoměr
buďto v menu budíku nastavíš změnu LOW/HIGH, nebo budeš muset na RPM pin ECU připojit odpor proti + (12v pull up), pak to bude makat...nebo na cívku...
Re: přídavný otáčkoměr
u RB25 je potreba pullup. seriove ho ma v budiku ovsem pri pouziti S13/externiho budiku tam jaksi chybi
Re: přídavný otáčkoměr
já měl za to že odpor se dává jen pro zapojení originálních budiku z s13 s rb jinak v ecu rele už snad jeden odpor je a motorová ei pracuje
s napětim 7,5A proto mam za to že to nejde z cívky .u signálu rpm z ecu si jistej nejsem ,tak jakej rezistor mám shánět? a na změnu lo/hi
to nereaguje a při zapojení na signál z ecu je ručička pořád na nule
s napětim 7,5A proto mam za to že to nejde z cívky .u signálu rpm z ecu si jistej nejsem ,tak jakej rezistor mám shánět? a na změnu lo/hi
to nereaguje a při zapojení na signál z ecu je ručička pořád na nule
Re: přídavný otáčkoměr
teda kdyz tohle ctu jezej se mi chlupy.. odpor se dava proto ze v S13 budikach neni, stejne tak neni v tech pridavnejch a ty ted namerej bud impulz jako zem nebo otevrenej vystup coz je taky 0V takze nezmerej nic.. jinak v ECU neni zadny rele a napeti se udava ve voltech, ne v amperach.. odpor uz nevim jakej sem tam daval ale kdyz vemes treba 4k7 proti +12v nicemu neublizis
Re: přídavný otáčkoměr
yes...kup 4700 a 2200 ohm normální malej a začni tím prvním, když nic, tak druhej...
Re: přídavný otáčkoměr
dik za rady platí teda tento obrázek a 10k odpor vemu ze starejch budiku co mam navíc
Re: přídavný otáčkoměr
nevim co je wire49 ale pokud na nem je +12 tak to plati
Re: přídavný otáčkoměr
to je pin ecu 49 jde od eccs rele co sem nazval ecu rele a mam za to že to je kuli tomu omezenýmu proudu na 7,5A nebo myslíš že je jedno kde se napíchnu na +12V?
Re: přídavný otáčkoměr
ECCS rele jen spina napajeni ECU a nejakej okruhu kolem motoru, rozhodne tam neni zadny omezeni proudu. Muzes to pripojit tam.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: přídavný otáčkoměr
S13 s CAckom nepotrebuje pullup, pretoze signal z ecu je pouzitelny priamo. SRko a asi aj RBcko maju signal z ecu, ktory nieje priamo pouzitelny a preto je v seriovych budikoch napr v S14ke priamo ten pullup rezistor. Preto ked sa robi napr swap srka do s13 tak aby seriovy CA otackomer fungoval s SR ecu, musi sa tam dat ten pullup navyse.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den