Jen tak mezi námi děvčaty.Máme chip na GT turba?Bez něj jsou totiž tyhle polemiky(ikdyž krásné) bohužel k ničemu.raddy píše:uz je to hotove ja pre GT turba, posielam:)Martin_534 píše:a možná, že by stálo za to, udělat i něco podobnýho i pro GT turba
Raddyho rady k vyberu turba PART 2 uz aj s mapami!
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
A to je ten problém.Nevěřím českým firmám,že to někdo umí.Možná že doba pokročila a já se mýlím,ale z dřívějška mají u mě nálepku neseriózních individuí,která se snaží z lidí jen tahat peníze.Od známého který ladil motory v závodním teamu vím,že většina z nich neumí naladit ani Octávku,a to je nejrozšířenější auto domácí provenience.Jak jim mám potom svěřit svého miláška?To raděj zůstanu u osvědčené T3-jky a vyskoušeného chipu od tebe.raddy píše:Alebo sa zlozia aspon 2-3 ludia na namapovanie.....
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Asi bych viděl cestu tímto směrem.To je alespoň vyskoušené.Martin_534 píše:no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)
jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
je dost dobre mozne, ze uprava nebude potrebna, to sa ale uvidi az to bude fungovat. Kazdopadne bude vhody vystup AFR/otacky z brzdy na zakladnu upravu, ak bude potrebna.sprinter píše:Jinak chci ještě říci,že pracujeme s Ondrou na kuličkových ložiscích do T3.Teď zrovna je to ve fázi "Ondra shání ložiska".Pokud to bude fungovat tak to asi bude chtít drobnou ůpravu chipu v nižších ot.Co vy na to pane raddy?
ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.Martin_534 píše:no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)
jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepšíraddy píše:ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit
v kazdom pripade potrebujes logovat vystup AFM voci otackam....dalej sirokopasmovu lambdu s logovanim voci otackam....Martin_534 píše:no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepšíraddy píše:ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit
lepsie sa to robi na brzde, pretoze vo vysokych rychlostiach je dost velky vplyv odporu vzduchu, neviem ako to vsetko na seba vplyva....
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
proč je potřeba logovat i seriovou lambdu?raddy píše:v kazdom pripade potrebujes logovat vystup AFM voci otackam....dalej sirokopasmovu lambdu s logovanim voci otackam....
lepsie sa to robi na brzde, pretoze vo vysokych rychlostiach je dost velky vplyv odporu vzduchu, neviem ako to vsetko na seba vplyva....
a nebude lepší to ladit na letišti, pravě pro ten odpor vzduchu? přeci jenom potom budem jezdit venku a né po garáži :-)