Raddyho rady k vyberu turba PART 2 uz aj s mapami!

jak na to :-)
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

raddy píše:
Martin_534 píše:a možná, že by stálo za to, udělat i něco podobnýho i pro GT turba :angel7:
uz je to hotove ja pre GT turba, posielam:)
Jen tak mezi námi děvčaty.Máme chip na GT turba?Bez něj jsou totiž tyhle polemiky(ikdyž krásné) bohužel k ničemu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

no a vcom je problem? ked bude treba cip, zozenie sa, to mi mozes verit. Alebo sa zlozia aspon 2-3 ludia na namapovanie.....
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)

jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

raddy píše:Alebo sa zlozia aspon 2-3 ludia na namapovanie.....
A to je ten problém.Nevěřím českým firmám,že to někdo umí.Možná že doba pokročila a já se mýlím,ale z dřívějška mají u mě nálepku neseriózních individuí,která se snaží z lidí jen tahat peníze.Od známého který ladil motory v závodním teamu vím,že většina z nich neumí naladit ani Octávku,a to je nejrozšířenější auto domácí provenience.Jak jim mám potom svěřit svého miláška?To raděj zůstanu u osvědčené T3-jky a vyskoušeného chipu od tebe.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Martin_534 píše:no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)

jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc
Asi bych viděl cestu tímto směrem.To je alespoň vyskoušené.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Jinak chci ještě říci,že pracujeme s Ondrou na kuličkových ložiscích do T3.Teď zrovna je to ve fázi "Ondra shání ložiska".Pokud to bude fungovat tak to asi bude chtít drobnou ůpravu chipu v nižších ot.Co vy na to pane raddy?
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

raddy píše:uz je to hotove ja pre GT turba, posielam:)
stále nic nedorazilo
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:
raddy píše:uz je to hotove ja pre GT turba, posielam:)
stále nic nedorazilo
uz som ti to poslal
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

sprinter píše:Jinak chci ještě říci,že pracujeme s Ondrou na kuličkových ložiscích do T3.Teď zrovna je to ve fázi "Ondra shání ložiska".Pokud to bude fungovat tak to asi bude chtít drobnou ůpravu chipu v nižších ot.Co vy na to pane raddy?
je dost dobre mozne, ze uprava nebude potrebna, to sa ale uvidi az to bude fungovat. Kazdopadne bude vhody vystup AFR/otacky z brzdy na zakladnu upravu, ak bude potrebna.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)

jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc
ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

raddy píše:ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepší :)
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit 8)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:
raddy píše:ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepší :)
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit 8)
v kazdom pripade potrebujes logovat vystup AFM voci otackam....dalej sirokopasmovu lambdu s logovanim voci otackam....
lepsie sa to robi na brzde, pretoze vo vysokych rychlostiach je dost velky vplyv odporu vzduchu, neviem ako to vsetko na seba vplyva....
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

takže mapy:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

raddy píše:v kazdom pripade potrebujes logovat vystup AFM voci otackam....dalej sirokopasmovu lambdu s logovanim voci otackam....
lepsie sa to robi na brzde, pretoze vo vysokych rychlostiach je dost velky vplyv odporu vzduchu, neviem ako to vsetko na seba vplyva....
proč je potřeba logovat i seriovou lambdu?
a nebude lepší to ladit na letišti, pravě pro ten odpor vzduchu? přeci jenom potom budem jezdit venku a né po garáži :-)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nie seriovu lambdu, ale vystup AFM voci otackam. Vystup z AFM po prepocte uda miesto v mape, nezabudaj ze mapa je trojrozmerna, potrebujes identifikovat osu otacok a osu zataze. No a osu zataze dostanes prepoctom vystupneho napatie z AFM....
Odpovědět