prostě všechno, co je tak trochu off-topic
			
		
		
			
				
								Goodziller 							 
						user 			
		Příspěvky:  1314  		Registrován:  30.10.2005, 11:34 		
		
																Bydliště:  Česká Lípa 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Goodziller   »  01.05.2006, 19:33 
			
			
			
			
			
			Taky pripojuji gratulaci a doufam, ze bys ho treba mohl prijet ukazat na ten driftchallange... 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Fire 							 
						user 			
		Příspěvky:  2687  		Registrován:  20.02.2006, 16:41 		
		
											
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Fire   »  01.05.2006, 20:45 
			
			
			
			
			
			Super prácička, taky bych tu tvou káru rád viděl  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Caizi 							 
						user 			
		Příspěvky:  951  		Registrován:  15.04.2005, 11:22 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Caizi   »  01.05.2006, 21:31 
			
			
			
			
			
			=D>  =D>  =D>  =D>  =D> 
Blahopřeji!!!  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								mikyc 							 
						user 			
		Příspěvky:  328  		Registrován:  09.12.2005, 18:10 		
		
																
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od mikyc   »  02.05.2006, 06:35 
			
			
			
			
			
			chceme videt fotky!!!
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								nizzmo 							 
						user 			
		Příspěvky:  915  		Registrován:  29.05.2005, 18:05 		
		
											Bydliště:  Zvolen, Slovensko 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od nizzmo   »  02.05.2006, 09:31 
			
			
			
			
			
			Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky  =D>
			
			
									
						
							Moje auta: 
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka) 
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi 
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka) 
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný 
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný 
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky 
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								swed 							 
						user 			
		Příspěvky:  707  		Registrován:  07.10.2004, 14:44 		
		
																					Bydliště:  Pardubice 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od swed   »  03.05.2006, 06:37 
			
			
			
			
			
			tak super práce. řijmi moji gratulaci  
 A doufám, že nám to letadlo ukážeš co nejdříve  
 
			
			
									
						
							Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw 
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Brblak 							 
						user 			
		Příspěvky:  125  		Registrován:  21.04.2006, 15:06 		
		
																Bydliště:  Liberec 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Brblak   »  03.05.2006, 16:24 
			
			
			
			
			
			Velkolepé 
  
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812  		Registrován:  05.10.2004, 11:19 		
		
											Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy   »  03.05.2006, 16:49 
			
			
			
			
			
			Brblak píše: Velkolepé 
  
Direct port NOS je nej.
Přesně tohle si chci postavit.
Jen bych si rád upřesnil, šneka na turbíně máš 0.63 A/R?
v mojom aute nie je NOS.
vyfukova turbina ma kryt AR .48, T3.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812  		Registrován:  05.10.2004, 11:19 		
		
											Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy   »  03.05.2006, 16:49 
			
			
			
			
			
			nizzmo píše: Raddy nastartuj svoj G-Tech a napis sem namerane hodnoty. To ma viac zaujima ako fotky  =D>
maneram, napisem 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								howado 							 
						user 			
		Příspěvky:  370  		Registrován:  07.03.2005, 19:46 		
		
																Bydliště:  Plzeňsko 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od howado   »  03.05.2006, 19:04 
			
			
			
			
			
			Ty máš "Water/Alcohol Injection" něco jako od Coolingmist nebo vlastní výroba?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812  		Registrován:  05.10.2004, 11:19 		
		
											Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy   »  03.05.2006, 19:08 
			
			
			
			
			
			mam kit od coolingmist.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Brblak 							 
						user 			
		Příspěvky:  125  		Registrován:  21.04.2006, 15:06 		
		
																Bydliště:  Liberec 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Brblak   »  03.05.2006, 19:12 
			
			
			
			
			
			No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812  		Registrován:  05.10.2004, 11:19 		
		
											Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy   »  04.05.2006, 06:49 
			
			
			
			
			
			Brblak píše: No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece 
 .....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Brblak 							 
						user 			
		Příspěvky:  125  		Registrován:  21.04.2006, 15:06 		
		
																Bydliště:  Liberec 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Brblak   »  05.05.2006, 10:59 
			
			
			
			
			
			raddy píše: Brblak píše: No vidiš, podle těch 3600 otáček bych to typoval na větší .64 a/r housing.
ty si uplne mimo clovece 
 .....vela ludi zo seriovym turbom je rada ked ma plny tlak pri 3500ot.... Ja mam T3, uvedom si to...Ten isty AR znamena uplne ine rozmery pri roznych turbach...
Tak to už bych se na jejich místě staral, co mám s motorem.
 
 Jsem si naprosto vědom, že máš T3. Jen mě zajímají odpovědi odborníků 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812  		Registrován:  05.10.2004, 11:19 		
		
											Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy   »  05.05.2006, 11:22 
			
			
			
			
			
			priznam sa ze netusim o co ti ide...plny tlak pri 3500ot je pre T3 turbo uplne typicky, samozrejme pri .48AR. .64AR pri takomto turbe posunie plny tlak az za hranicu 4000ot....