Svíčky NGK
Svíčky NGK
Možná víte o levnějších, ale tohle je v pohodě cena a mají pobočky skoro všude. Např:
NGK BCPR7ES za 102 Kč.
NGK BCR8ES za 108 Kč.
http://www.tamoto.cz/
NGK BCPR7ES za 102 Kč.
NGK BCR8ES za 108 Kč.
http://www.tamoto.cz/
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
NISMOO7 píše:keď preplňuješ a sú väčšie teploty a tlak a sviečky sú norm.nestíhajú odpalovať a potom máš detonačné horenie -preto
pozor, toto nie je vobec pravda! platina na svieckach je pouzita len kvoli katalizatoru a nema nic spolocne s tlakom turba ci kompresnym pomerom. teplotu pri spalovani riesi teplotna kategoria sviecky, avsak nie v zmysle aby "stihala" sviecka odpalovat (co to vobec znamena, ze sviecka NESTIHA odpalovat?) ale kvoli prehrievaniu elektrod sviecky.
Ahoj raddy skúsenosti zo závodov poukazujú na to že, nesprávna volba sviečok /tepelná hodnota/sposobuje nesprávne preskočenie iskry ,čo znamená nesprávne spalovanie,ako nám bolo vysvetlené može nastat detonácia alebo neodpálenie zmesy vobec,čo pri takomto fungovaní može zničiť motor/ako je to už dávno známe musí nastať výbuch aby mal piest protitlaky/
-takto to preferujú Z1-motorsport ,poukazujú na to,že napr.pri motory 300zx tt ,ktorý pracuje pri tlaku turba zhruba 0,54 až 0,6 bar /okolo 12psi/sa doporučujú sviečky napr.Denso PK16PR11 a dorazne pripomínaju že akonáhle sa zvíši tlak preplňovania na od 0.9 až vyššie treba zmeniť tepelnú hodnotu sviečok na min.PK20PR11,pretože možu nastať detonácie /takto to opisujú,/skúsím nájť ešte raz odkaz a zverejním ho.Sám som si to nevymyslel veď si to potom prečítaj a pokecáme o tom podrobnejšie.
idem ho hladať....
-takto to preferujú Z1-motorsport ,poukazujú na to,že napr.pri motory 300zx tt ,ktorý pracuje pri tlaku turba zhruba 0,54 až 0,6 bar /okolo 12psi/sa doporučujú sviečky napr.Denso PK16PR11 a dorazne pripomínaju že akonáhle sa zvíši tlak preplňovania na od 0.9 až vyššie treba zmeniť tepelnú hodnotu sviečok na min.PK20PR11,pretože možu nastať detonácie /takto to opisujú,/skúsím nájť ešte raz odkaz a zverejním ho.Sám som si to nevymyslel veď si to potom prečítaj a pokecáme o tom podrobnejšie.
idem ho hladať....
Z-Club Bratislava
samozrejme, sviecka ktora ma prilis vysoku teplotu moze sposobit samozapal zmesi. ide o to, ze ak je sviecka prilis tepla pre danu aplikaciu (jej teplotna kategoria je prilis vysoka) tak izolant nedokaze odvadzat teplo a elektroda sa prilis prehreje. Sposobi to zmenu farby elektrody az jej odtavenie. A prave ked sa zacne elektroda tavit, tak moze sposobit velmi zavazne predzapaly a silne PREDCASNE detonacie, ktore su ovela destruktivnejsie ako detonacne spalovanie. Toto moze sposobit jav ked motor bezi sam bez zapalovania, podobne to moze sposobit usadenina karbonu ktory funguje podobne ako taviaca sa elektroda sviecky.
Cele to je ale dane len teplotnou kategoriou sviecky, nie platinou na jej elektrode.
Cele to je ale dane len teplotnou kategoriou sviecky, nie platinou na jej elektrode.
Re: Svíčky NGK
NGK BCPR7ES 90,- ( pro 200sx forum u nás )Peca píše:Možná víte o levnějších, ale tohle je v pohodě cena a mají pobočky skoro všude. Např:
NGK BCPR7ES za 102 Kč.
NGK BCR8ES za 108 Kč.
http://www.tamoto.cz/
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
mam ve svickach hokej...ktere NGK mam koupit na svoje SRko?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde