Stránka 2 z 4
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 15.10.2011, 18:07
				od mara_m
				vyreseno  

 
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 16.10.2011, 00:31
				od mauglie
				mara_m píše:vyreseno  

 
neke, vážně relé?
Svezeš mě? 

 
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 16.10.2011, 12:38
				od mara_m
				ee zadne rele moc benzinu tam slo misto 2,4 baru mi tam slo 2,9 baru a jeste nemam zajeto a to posrany ar mi stale nefungule  

 a nemam cas ani to dozaject pokracovani v roce 2012
 
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 17.10.2011, 08:16
				od mara_m
				tak az tak docela to neni vyresene  

 tlak na volnobeh mam na palivu 1,8 baru pri podtlaku -0,7 afr mam pri tomhle tlaku 15 az 16 pri boostru mam afr 10 az 11 foukam zatim jen 0,6baru mam stage 2 kdyz se ohreje obas chytne obcas ne jede to stale ale jak to chcipnu tak 50 na 50 ho nenastartuju tak stahnu tlak paliva na 1 bar a chytne na brnk na tech 1,8 chytne obcas taky ale vecine se uchcije tak co napad ?  tlak pri podtlaku 0,7 by mel bejt 2,4baru ja uz mam 1,8 
napada me jeste jedna vec jestly nedopatrenim tam nejsou veci vstriky ale meli by tam bejt serie
 
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 17.10.2011, 08:24
				od kenivruh
				Skontroluj si tlak paliva ked vypnes motor a predtym ako ides nastarovat (ci ti drzi tlak).
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 17.10.2011, 08:27
				od mara_m
				kdyz vypnu motor za chvilku tlak ujde  pred nastartovanim tet nevim pri 2,4 tam bylo 3 bary pri nulovem podtlaku tet tam je tusim 2,6
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 17.10.2011, 08:34
				od kenivruh
				mara_m píše:kdyz vypnu motor za chvilku tlak ujde  pred nastartovanim tet nevim pri 2,4 tam bylo 3 bary pri nulovem podtlaku tet tam je tusim 2,6
Aby som to upresnil, zmerat tlak po vypnuti napr o 1 minutu, resp. zmerat tlak pred tym nez otocis znova klucikom. Ide o to ze tlak paliva ti ma v systeme ostat celkom dlho aj po vypnuti skoro nezmeneny. Inac sa ti zacnu tvorit vypary v trubkach (od tepla motora) a potom mas problem nastartovat.
 
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 17.10.2011, 08:35
				od mara_m
				tlak tam nezustane dlouho
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 17.10.2011, 08:36
				od mara_m
				ale kdyz ho chcipnu a hned ho chci nastarovat hned co ho chcipnu tak nejde uchcije se
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 18.10.2011, 21:34
				od mara_m
				nikdo nevi proc to je bohate aj pri 1,8 baru ? na startovani za tepla musim stahnout tlak na 1 bar  jinak se uchcije
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 19.10.2011, 07:09
				od blázen
				Vstřiky máš ty 555cc? A stage dva upravenou pro 555cc?
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 19.10.2011, 11:38
				od mara_m
				ee stage2 mam serii a vstriky taktez  

  a sezralo to uz 40litru benzinu na 110km  
  
 
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 19.10.2011, 11:42
				od blázen
				mě prostě tohle vše směřuje k tomu,že ten stage2 je upravený pro jiný vstřiky.. pro větší... půjč si od někoho stage2 chip komu to funguje a zkus to. za těch pár kaček za poštovný to stojí
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 19.10.2011, 11:43
				od mara_m
				nekdne neco proste v el dava signal a jednotka stale pridava a pridava cidlo na teplotu je new  

 
			 
			
					
				Re: Ohřátý chcípne
				Napsal: 19.10.2011, 11:45
				od mara_m
				blázen píše:mě prostě tohle vše směřuje k tomu,že ten stage2 je upravený pro jiný vstřiky.. pro větší... půjč si od někoho stage2 chip komu to funguje a zkus to. za těch pár kaček za poštovný to stojí
stage 2 mi delal reddy byla to seria stage 2 upravenou na 555 vstriky se mi vali doma na stole ale kdyby byla upravena pro veci vstriky tak ma jine casy a spise to bude chude ne ?  a jeste serie vstriky od 444 atd maj jinou barvu konektoru ?