Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: 20.11.2006, 13:51
				od Elviiis
				Nejsou to hlupaci vědí co dělají jestli ji budou rovnat zahřátou pod lisem tak by to neměl bejt problém. Každopádně dej vědět jak to s ní vypadá. No co s ní budou dělat mimo toho rovnání pač nemaj šanci ji srovnat rovnáním určitě ji budou i brousit. Na prostě napiš pak jak to dopadlo sám sem zvedavej.
			 
			
					
				
				Napsal: 05.12.2006, 15:11
				od Mr.FU
				Tak se zdá, že rovnání se zdařilo, klika nepraskla, teď jí čeká broušení. Čeká se na písty, další závažnější závady zatím nezjištěny.
			 
			
					
				
				Napsal: 05.12.2006, 22:32
				od Rave
				Hele kdyz to klika prezije tak snad uz vse.Jen tak kolik te bude stat prebrouseni???Ja davam vse do Brna a 1 klika=cca 4000.
			 
			
					
				
				Napsal: 05.12.2006, 23:12
				od Kentoya
				mě stojí klika cca litr od 800 do 1500 podle toho kolik se brousí
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 09:15
				od blázen
				Kentoya píše:mě stojí klika cca litr od 800 do 1500 podle toho kolik se brousí
souhlas, ted ji beru na leštění tak sem zvědav co stojí jen vyleštit
 
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 12:53
				od Rave
				od 800 az po 1500 je good.ja mam za 4 komplet.kliku.nove saly a vyuhlovani ojnic.kua kdybych znal tolik kontaktu nez sem delal go ;(
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 13:04
				od blázen
				Rave píše:od 800 az po 1500 je good.ja mam za 4 komplet.kliku.nove saly a vyuhlovani ojnic.kua kdybych znal tolik kontaktu nez sem delal go ;(
to budou hooooodně kvalitní šály  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 19:35
				od Kentoya
				Rave píše:od 800 az po 1500 je good.ja mam za 4 komplet.kliku.nove saly a vyuhlovani ojnic.kua kdybych znal tolik kontaktu nez sem delal go ;(
pokud je to s ojnicema a šálama tak je cena dobrá
ad blázen věř mi že za 2000 seženu lepší šály jak origo nissan, ale musíš vědět které, jen jedny z těch levných jsou lepší
 
			 
			
					
				
				Napsal: 07.12.2006, 12:02
				od blázen
				ale jen jedny ze sta  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 07.12.2006, 19:00
				od Rave
				no zrovna na salech se nevyplti setrit.no ono u ca18det se o snad nevyplati nikde aby fakt jel.ono je potesujici udelat go a dat sunty dily.po par tisicich zas slysis bum bum bum
			 
			
					
				
				Napsal: 07.12.2006, 21:48
				od Kentoya
				můžeš to udělat sebelíp, dát sebelepší díly a stejně uslyšíš bum bum, vždycky když jde motor na go tak jsou v oleji tisíce zlomků kovu ze šálů a bůhvíčeho ještě, a i když to vyčistíš sebelépe, vždy tam nějaký úlomek zůstane a bud skončí ve filtru a nebo bum bum
			 
			
					
				
				Napsal: 07.12.2006, 22:21
				od cornhollio
				vycistit to urcite jde  sou na to firmy co to cistej  nebo se mylim
			 
			
					
				
				Napsal: 07.12.2006, 22:32
				od Kentoya
				vyčistit to samozřejmě jde, ale jistotu nemáš nikdy, ani na novým motoru, měl jsem v rukách fabii po bouračce najeto 30 000 a šály jak nový a měl jsem v rukách fábii po bouračce najeto 10 000 a šály byly na vyhození, protože dva byly podřený jako prase (samo že hned po bouračce už motor neběžel, jen jsem to skoupil a prodal dál a upravil na shade)
			 
			
					
				
				Napsal: 07.12.2006, 22:52
				od milonovo
				cornhollio píše:vycistit to urcite jde  sou na to firmy co to cistej  nebo se mylim
Kde?Já potřeboval vyčistit blok a nenašel jsem...A hlava taky nebyla nic moc,příště bych to radši někomu svěřil.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 07.12.2006, 22:54
				od Kentoya
				já to čistím sám, vapkou každej kanálek, každej prostor, nevěřím nikomu a v tom čištění ani sobě, prach je prostě prevít horší jak vodní kámen