Stránka 5 z 11
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 14:33
				od Peca
				Xcriss píše:..Zacinam mit takove podezreni, ze Renda je sam velk Stig 
 
 
Ne.
Renda učil Stiga řídit 

 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 14:41
				od slik85
				poradte nejake pneu na drift
neco na predek 
a neco na zadek
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 16:07
				od Woyta
				To co zbyde za dilnou pneuservisu? 

To je asi nejlevnejsi varianta. Stejne to nebude mit moc dlouhou zivotnost.
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 17:58
				od adner
				
semislick Pirelli
z povrchu pneumatiky se dá vypozorovat (mimo to probrždění) 
a:malý odklon
b:přehuštěná
c:nízká provozní teplota
d:slabý stabilizátor,malý záklon rejdového čepu,nebo vůle v zavěšení ramene (v návaznosti na těžiště vozidla)
všechny tyto faktory degradují využití maximálního výkonu pneumatiky v zatáčkách na cca 40-60%,což může být v čase na kolo klidně 5 sekund..
studený slick je horší než standardní pneumatika,semislicky mají do slicků ještě hodně daleko,beton (letiště) má skoro o třetinu lepší adhezi než asfalt,rozdíl mezi mokrým a suchým betonem není tak velký,jako u asfaltu,slicky na vlhkém asfaltu - dá se,na mokrém je crash téměř jistý..regal nebude v dešti nikdy jako guma do vody ale člověk nemůže chtít všechno v jednom,pokud si dá bacha na louže a přizpůsobí se,nevidím problém..
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 18:51
				od Fire
				adner píše:1.jpg
studený slick je horší než standardní pneumatika
 
Je mi jasný, že pro dobrou přilnavost je potřeba mít sliky zahřáté, ale toto mě teda dost překvapilo  
 
Dík za tvé cenné poznatky, mě teda třeba do teď nedošlo, že když jsem zkoušel jak moc budou držel suché sliky na mokru (betonovej povrch na letišti) tak na asfaltu to bude úplně jiné... přitom to je tak logické  

Mimochodem, nevíš kdo tu má zastoupení pro BF Goodrich ?
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 20:13
				od Svobda
				Jo na letisti i s obyc gumama to auto drzi jako krava a i na mokru .
Kdybyste chteli slicky tak kamos snima casto kseftuje s jetyma ,ale kolikrat jen lehce. Jsou to vetsinou ruzny slicky hlavne co se davaj na rally auta.
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 20:38
				od Peca
				Budu letos poprvé zkoušet čisté slicky, mám měkké yokohamy tak snad budu schopný je zahřát.
Rendo neměl bys nějaké rady co je vhodné upravit na autě (podvozku) před nahozením sliků? Myslím z hlediska větší zátěže (takže PUR siláče...co dál?), ale i nastavení podvozku (větší odklony? ..)
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 15.01.2011, 23:00
				od Awatar
				Ještě k těm slikům, většina sliků je dělaná na jeden teplotní cyklus, tzn. pokud si někdo koupí jeté sliky (již jednou zahřáté) nebudou fungovat tak jak by měli. Většina normálních lidí ten rozdíl nepozná, tak jenom pro zajímavost. A co rozhodně nedoporučuju je kupovat tvrdý směsy sliků, jen málokdo je dokáže zahřát a udržet na provozní teplotě a pokud nejsou zahřátý je to horší jak obyč guma (jak už bylo řečeno). Ještě bych jenom napsal, že slik není vždy výhoda, např. u auta kterému chybí výkon (k tomu sériovka takže gumy drží, ale všechno ostatní utíka = obrovský náklony), pak na rovinkách slik ubírá, jelikož má větší valivý odpor a v zatáčkách tolik nepřidá, jelikož auto není schopné sliků využít. Proto pokud budu na auto něco dávat tak si to chce rozmyslet, jestli to má vůbec smysl.
Peca: Měkký Yokohamy sem zahřál v Brně s klidem i s Lexusem.
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 01:02
				od adner
				Fire píše:adner píše:1.jpg
studený slick je horší než standardní pneumatika
 
Je mi jasný, že pro dobrou přilnavost je potřeba mít sliky zahřáté, ale toto mě teda dost překvapilo  
 
Dík za tvé cenné poznatky, mě teda třeba do teď nedošlo, že když jsem zkoušel jak moc budou držel suché sliky na mokru (betonovej povrch na letišti) tak na asfaltu to bude úplně jiné... přitom to je tak logické  

Mimochodem, nevíš kdo tu má zastoupení pro BF Goodrich ?
 
nevim
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 01:37
				od adner
				Peca píše:Budu letos poprvé zkoušet čisté slicky, mám měkké yokohamy tak snad budu schopný je zahřát.
Rendo neměl bys nějaké rady co je vhodné upravit na autě (podvozku) před nahozením sliků? Myslím z hlediska větší zátěže (takže PUR siláče...co dál?), ale i nastavení podvozku (větší odklony? ..)
dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz 

 na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 15:25
				od adner
				Awatar píše:Ještě k těm slikům, většina sliků je dělaná na jeden teplotní cyklus, tzn. pokud si někdo koupí jeté sliky (již jednou zahřáté) nebudou fungovat tak jak by měli. Většina normálních lidí ten rozdíl nepozná, tak jenom pro zajímavost. A co rozhodně nedoporučuju je kupovat tvrdý směsy sliků, jen málokdo je dokáže zahřát a udržet na provozní teplotě a pokud nejsou zahřátý je to horší jak obyč guma (jak už bylo řečeno). Ještě bych jenom napsal, že slik není vždy výhoda, např. u auta kterému chybí výkon (k tomu sériovka takže gumy drží, ale všechno ostatní utíka = obrovský náklony), pak na rovinkách slik ubírá, jelikož má větší valivý odpor a v zatáčkách tolik nepřidá, jelikož auto není schopné sliků využít. Proto pokud budu na auto něco dávat tak si to chce rozmyslet, jestli to má vůbec smysl.
Peca: Měkký Yokohamy sem zahřál v Brně s klidem i s Lexusem.
je to pravda ale tím není třeba se zabývat,to člověk pozná až když jezdí pravidelně a dosáhne určité úrovně...a navíc je to u každé značky jinak
u mokrých slicků je ten rozdíl veliký,jednou ohřáté už se v podstatě nedají použít
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 18:28
				od vmille
				adner píše:
dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz 

 na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
 
Poradis i na 300zx... Budu ted delat silace a cepy, odzkousene nastaveni by se hodilo  
 
Mam TEIN tlumice 8/6 kg/mm -18/-18 mm, kola 17x9 17x9.5, pneu 235/45 255/40
jezdim silnice
jsou potreba horni zadni stavitelna ramena? snazim se vyhnout unibalum
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 18:43
				od Svobda
				vmille píše:adner píše:
dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz 

 na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
 
Poradis i na 300zx... Budu ted delat silace a cepy, odzkousene nastaveni by se hodilo  
 
Mam TEIN tlumice 8/6 kg/mm -18/-18 mm, kola 17x9 17x9.5, pneu 235/45 255/40
jezdim silnice
jsou potreba horni stavitelna ramena? snazim se vyhnout unibalum
 
300ZX ma predni napravu jak Primera ne ? Tam s odklonem nehnes asi bez stavitelnych ramen ne ? Leda nejakou podlozku mezi kastli.
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 19:30
				od vmille
				uz jsemto opravil, myslel jsem zadni, s prednimi pocitam
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 21:23
				od adner
				důležité je aby se pneumatiky sjížděly rovně a nemusels každých pět tisíc kilometrů kupovat nové...snížení o 18 mm není moc ale odklony se stejně zvětšily a máš širší gumy,takže to možná bude chtít ubrat,a nebo taky ne...nejdřív to vyzkoušej,bude se to odvíjet od kvality pneu a jak rychle s tím budeš jezdit