Stránka 6 z 11
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 21:59
				od vmille
				ve predu mam odklony 2.5° v zadu 1.5°, na pneumatiky uz mam nachystanou termokameru ale nebyl cas to otestovat, tuto sezonu chci jit za kamosem na VUT na geometrii a vahy, ale napred chci mit vsechno vymenene (cepy silace).
sbihavost necham v serii.
muzu neco nastavit neco jinak abych to nemel tak nedotacive, dela to jestli jedu pod plynem nebo ne, piskaji mi predni gumy. Podarilo se mi to parkat vychytat ze jedu zatacku pod plynem a trosku si pribrzdim ale to se mi nepodari vzdy provest elegantne.
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 22:41
				od Woyta
				Zmenit sbihavost. 

 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 22:57
				od Svobda
				Ja bych tu sbihavost dal na 0
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 23:02
				od Peca
				Já bych začal u lepších gum 

  (rýp 

 )
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 23:10
				od Trinom
				vmille píše:tuto sezonu chci jit za kamosem na VUT na geometrii a vahy...
Kde tu něco takovýho máme? Na FSI?
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 16.01.2011, 23:22
				od adner
				jak se ti sjizdi gumy? T1R se na tohle auto dopředu nehodí,je to tvrdá guma a ty odklony jsou na ni moc velké,takže to nejspíš hrneš po hraně a odlehčení nepomáhá...používám gumy relativně měkké a odklony vpředu 1,5 ,sbíhavost na nulu...nepočítej s tím,že to v kile ohneš kolem nohy,to by muselo být úplně jiné nastavení,ale na rychlou jízdu po silnici to musí bohatě stačit,termokamera je good,stačí  IR teploměr,nejdřív vyměn všechny ty vytahané záležitosti...ložiska a unibaly jsou lepší než PUR,z třikila to díky systému zavěšení rachťák neudělá a ovládání auta je mnohem preciznější...dobrá guma nepíská
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 00:19
				od vmille
				diky za cenne rady, kdyz jsem to auto privezl z UK tak byly podhustena vsechna kola a stredy prednich gum byly jak nove, nebyt toho podhusteni tak se sjizdi rovnomerne. je mozne ze mam i bordel v zadni naprave, silace spodnich ramen uz neco zazili s tema 17x9,5 kolama.
Vsechno pujde zatim do PUR + tension rod a horni predni ramena uniball. Vsecno v uniballu testnu az v nekdy jindy.
235/45 T1R napredu tedy obmenim, rikas ze Kenda je vhodnejsi nez Nankang NS2
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 02:06
				od jagy
				Jezdil jsem T1R i R888 a je to obrovsky rozdil. T1R ma citelne mnohem mekci bocnice, mnohem tvrdsi smes, auto desne plave, hodne se sjizdi bocnice a celkove je to nepovedena a nefungujici pneu. Z tech levnych vypadaji nejlepe ty Regaly, ale T1R bych na auto uz znova nedal...
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 10:36
				od adner
				Kenda si nechává dělat německá firma pro německý trh,líp zpracovanou pneu jsem ještě neviděl,na silnici funguje "zhruba" podobně jako 888,protože tu stejně neudržíš ohřátou... regal je lepší než kenda,co se směsi týče,otázkou je jestli je to potřeba,rychleji se sjede...
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 11:09
				od Awatar
				T1R těží jenom z dobrýho jména sestry R888, měl sem T1R na autě a už je tam nikdy nechci. Stačilo si zajet svižně 2x kopec a začali se přehřívat, dovedlo se to až do takovýho extrému, že to na nich bylo jak na ledu vodě a ve žmolkách šli do hajzlu. Maj měkký bočnice což je občas dost nepříjemný. Jenom na vodě nefungovali zle.
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 13:02
				od Svobda
				No me prijde ze ty Toyo Road Pro by mohli bejt taky lepsi.
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 15:16
				od jagy
				adner píše:Kenda si nechává dělat německá firma pro německý trh,líp zpracovanou pneu jsem ještě neviděl,na silnici funguje "zhruba" podobně jako 888,protože tu stejně neudržíš ohřátou... regal je lepší než kenda,co se směsi týče,otázkou je jestli je to potřeba,rychleji se sjede...
R888 neni vubec zadny problem zahrat nebo udrzet zahratou. Spis bych rekl, ze budou lidi mit problem s prehratim na okruhu (na okresce asi ne).
Awatar píše:T1R těží jenom z dobrýho jména sestry R888, měl sem T1R na autě a už je tam nikdy nechci. Stačilo si zajet svižně 2x kopec a začali se přehřívat, dovedlo se to až do takovýho extrému, že to na nich bylo jak na ledu vodě a ve žmolkách šli do hajzlu. Maj měkký bočnice což je občas dost nepříjemný. Jenom na vodě nefungovali zle.
+1
Svobi: Toyo Road je jeste nejaka nizsi trida nez T1R, to bude jeste vetsi smejd.
 
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 16:48
				od Svobda
				Jo ,ale i tak to sedi luxusne celkem oproti jinym autum obcas se mi sveze ten zadek akorad (prave mam pocit ze se tak hrana zvejkne)
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 17:10
				od adner
				R888 neni vubec zadny problem zahrat nebo udrzet zahratou. Spis bych rekl, ze budou lidi mit problem s prehratim na okruhu (na okresce asi ne).
No Jagy,v tom případě před tebou smekám
Vmille:vpředu mám odklony 1 stupeň,dnes jsem to přeměřoval abych ti nekecal..
			 
			
					
				Re: Levné polosliky
				Napsal: 17.01.2011, 17:13
				od Svobda
				Adner : Ty mas v  plzni nejakou dilnu nebo servis ?