Prosím o radu
-
- user
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19.07.2012, 18:05
Prosím o radu
Ahoj potřeboval bych radu mam nissana 200sx začal mi běžet na 3 valce a zjitil jsem že mi do jedné z cívek nejde proud nevíte někdo čim by to mohlo byt nebo jak to zjistit jestli je chyba v jednotce nebo v kabelech
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
ECU,PWT,dráty,etc...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
Rada nad zlatoblázen píše:ECU,PWT,dráty,etc...


Můj tajný typ jsou špatné komprese ve válcích. Že by staré známe podpálené sací ventily?

Vyhledej si tady na foru jak měřit kompresi, pokud neumíš sám, tak si jí nech změrit v nějakém servisu nebo od někoho tady na foru. Změř jí na studenem motoru a i na teplém.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Prosím o radu
Nevím jak ty, ale pro mě by bylo proměření elektriky podstatně míň časově náročný, než shánění verglu na měření kompresí a jejich následný měření. Měřák má doma asi každej, ale měřák na komprese málokdo.



Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: Prosím o radu
No jelikož říká že mu nejde proud do cívky tak bych neřekl že komprese neco napoví......takže se spíše přikláním k tomu co napsal blázen PWT (power transistor) zkusit vymněnit za jiny a třeba ozkoušet i kabeláž jestli nekde neni neco prasklýho 

- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
A sakra, sypu si popel na hlavu. Příště než něco vybleju, tak si pořádně přečtu zadání, je vidět, že bych asi měl už jít spát. Promiň Blázne.200sxfabi píše:No jelikož říká že mu nejde proud do cívky tak bych neřekl že komprese neco napoví......takže se spíše přikláním k tomu co napsal blázen PWT (power transistor) zkusit vymněnit za jiny a třeba ozkoušet i kabeláž jestli nekde neni neco prasklýho
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
Píše, že mu do jedné z cívek nejde proud, tak to asi nebude špatnou kompresí... Všechny cívky mají jeden vývod na primární straně zapojený na +12 V a druhý se přes PT (Power Transistor) uzemňuje. Stáhni si manuál (odkazy jsou tady na fóru) a můžeš začít... Pokud není cívka přerušená, musí mít na jednom konci napětí baterie a při uzemnění druhého konce hodit jiskru. Pokud je tohle ok, tak zjisti, jestli funguje ten PT a spíná cívku na zem. Pokud ne, může být přerušený drát od PT k cívce. Když je tohle ok, hledej signál od řídící jednotky (ECU) na vstupu PT. Pokud tam je a PT nespíná, je po něm. Pokud není, může být problém v drátech (občas), konektorech (často) nebo samotné ECU (zřídka). Spínají všechny 4 vstřiky (=když cívka nedává jiskru a svíčka nepálí, měla by být mokrá od nespáleného benzínu)? Pokud je suchá, nespíná vstřik a může být v háji zeleném CAS (snímač polohy kliky).
Tady je něco jako zapojení:

Tady je něco jako zapojení:

Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...