Stránka 1 z 1
					
				P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15
				Napsal: 20.11.2014, 11:00
				od Gerox
				Po dlouhém a neúspěšném hledání řešení ve věci zvýšení efektivty mazání na SR jsme se rozhodli si vyrobit kompletní front timing cover na S15/S14, který vychází z pumpy na GtiR. Rozdíly v pumpách jsou fakt velké, efektivita mazání se zvyšuje o cca 40%.
Cena front timing cover + gufero + drive gear + modifikovany saci kos: 15.000,- Kc
Je to bolt on pasuje na všechny srouby jako original. Na druhe fotce rozdil mezi pumpou z GtiR a S14.
			 
			
					
				Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15
				Napsal: 20.11.2014, 20:25
				od evo400
				Parádní kus problému s mazáním se tím vyřeší.... budete pracovat i na distribuci maziva v hlavě a ostřik vahadel pod vačkami ?
			 
			
					
				Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15
				Napsal: 20.11.2014, 22:20
				od Gerox
				ano hlava je upravena a vahadla maji sve kanaly ostriku.
			 
			
					
				Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15
				Napsal: 20.11.2014, 22:51
				od jagy
				V cem byva s mazanim hlavy problem? Motor by mel mit standartne nad vackama olejove trubicky. Je to zajimave, protoze FWD SR motoru mi proslo rukama desitky a nikdy nebyl jediny problem. A ani v zahranici jsem na to nenarazil, pokud nekdo nemel vylozene blato v motoru, ktere kanalky ucpalo.
Jinak o uziti SR20VE pumpy neuvazujete? Je jeste silnejsi, nez GTiR.
			 
			
					
				Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15
				Napsal: 20.11.2014, 23:36
				od Gerox
				Podle toho co jsem dokazal najit tak GTiR je nejvetsi
			 
			
					
				Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15
				Napsal: 22.11.2014, 10:46
				od RUDIDRIFT
				Dá se to upraviť aj u motoru CA-čka?
			 
			
					
				Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15
				Napsal: 22.11.2014, 12:06
				od Gerox
				uz jsem psal pm, bohuzel je to jen na SR-ka.