Pls,jak je to těsnění tlustý?
Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?
Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?
Já bobánek jsem ho nestihl změřit
Pls,jak je to těsnění tlustý?
Pls,jak je to těsnění tlustý?
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD
A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsieswed píše:KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPADA TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
čistě teoreticky 0,1 mm je přibližně 0,1 bar +-0,025 at nežeru
u každýho motoru je to jiný, ale celkově to tak nějak platí
takže i při nově zkompletovaným motoru s perfektníma tlakama by 0,3 mm nemělo mít velký vliv jelikož se zvedne komprese amx o 0,4 bar což už může mít neblahý vliv na turbomotor, ale upřímně klasický těsnění se stlačí řekněme určitě taky o 0,2 mm a kovový se nestlačí takřka vůbec
takže závěrem, jelikož většina motorů neí 100% tak bych 0,2 neřešil vůbec a 0,4 podbroušená hlava už bych přemýšlel obzvláště po GO motoru
howgh
u každýho motoru je to jiný, ale celkově to tak nějak platí
takže i při nově zkompletovaným motoru s perfektníma tlakama by 0,3 mm nemělo mít velký vliv jelikož se zvedne komprese amx o 0,4 bar což už může mít neblahý vliv na turbomotor, ale upřímně klasický těsnění se stlačí řekněme určitě taky o 0,2 mm a kovový se nestlačí takřka vůbec
takže závěrem, jelikož většina motorů neí 100% tak bych 0,2 neřešil vůbec a 0,4 podbroušená hlava už bych přemýšlel obzvláště po GO motoru
howgh
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie![]()
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
-
Katany
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
to bude tou gumickou co tam nemasswed píše:ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie![]()
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....