Stránka 1 z 2
					
				dotaz-svody a silentbloky..
				Napsal: 08.04.2007, 20:32
				od yHCov
				zdravim..měl bych dotaz na tyhle svody..myslíte že je to ok,nebo že tam tlaky od jedntlivejch kanálů proti sobě?Chtěly bys takhle udělat top mount pro ca18et,zdá se mi to nejjednoduší
 
a pak bych měl ještě dotaz,pokud si tu někdo vyráběl silentbloky reakčních tyčí na přední nápravě a ramen náprav,z čeho ste je dělali..Napadl mě silon a vytočit to na soutruhu,ale to bude asi moc tvrdý co?Nevim jestli má přední nápravu s13 s s12 identickou,ptz na s12 sem siláče v žádnym katalogu nenašel..Vim teda že má stejnou konstrukci nápravy,ale netušim jestli to sedí i rozměrově..dík moc za rady
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08.04.2007, 21:12
				od Spider
				ať to napíše někdo kdo se v tom vyzná, ale já osobně bych si takovýhle svody neudělal, řekl bych že s těch krajních kanálů to tam nebude dělat dobrotu jak jsou proti sobě, radši bych si dal tu práci a udělal bych to pořádně můj názor  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 07:02
				od rozum
				predni naprava by mela byt identicka s 280z a zadni s 300zx z31.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 07:32
				od raddy
				na tychto zvodoch nie je nic dobre, pokial by si ich mal vyrabat alebo kupovat.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 11:29
				od yHCov
				rozumik píše:predni naprava by mela byt identicka s 280z a zadni s 300zx z31.
dík..mrknu jestli dělaj nějakej urethan na 280z
 
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 11:34
				od yHCov
				raddy píše:na tychto zvodoch nie je nic dobre, pokial by si ich mal vyrabat alebo kupovat.
To znamená že na nich neni nic dobrýho?Nějak se slovenštinou občas bojuju,tak abych si to vyložil tak jak mám..chci si svody dělat,neviděl sem že by na ca18et někdo svody vyráběl..a tohle se mi zdálo jako nejsnažší řešení a bylo to na strankach garrettu v reportazi z d1,i kdyz tohle ma motor napric takze to je jen asi naka show car..pak sem našel ještě tyhle  
 
,ty sou určitě lepší ale zas složitější to dělat..
 
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 12:33
				od rozum
				na tychto zvodoch nie je nic dobre, pokial by si ich mal vyrabat alebo kupovat 
=
na techto svodech neni nic dobreho, pokud by si je mel vyrabet nebo kupovat
 
 
 
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 14:30
				od raddy
				dakujem za preklad. myslel som to tak, ze keby si mal do nich nieco investovat, tak je to investicia zbytocna. seriove ca18det zvody su aspon v tom trosku lepsie, ze sa nespajaju v strede vetiev. na dizajne zvodov na obrazku proste nevidim nic uzitocne co by stalo za namahu ci dokonca peniaze.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 14:49
				od blázen
				ty svody sou nesmysl,když jdou plyny proti sobě v jedne trubce
			 
			
					
				
				Napsal: 09.04.2007, 23:43
				od yHCov
				dík moc za rady..jinak ca18det blok a ca18et blok maj stejnou prirubu na vejfukový svody?
			 
			
					
				
				Napsal: 10.04.2007, 17:47
				od jsadik
				Pokud vim svody nejsou na bloku  

 ....CA18ET a CA18DET maji jiný svody a vlastně skoro všechno.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 10.04.2007, 20:21
				od NISMOO7
				uf to neisu zvody ....to je kanalizácia :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 10.04.2007, 23:28
				od yHCov
				jsadik píše:Pokud vim svody nejsou na bloku  

 ....CA18ET a CA18DET maji jiný svody a vlastně skoro všechno.
 
ó né..občas sem hold dement,musim se stim naučit žít  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2007, 06:23
				od Idaho
				blázen píše:ty svody sou nesmysl,když jdou plyny proti sobě v jedne trubce
jen tak mimochodem uplne stejně to má MK4 TT - originál svody jsou v podstate jen trubka a plpyny jdoucí proti sobe.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2007, 13:47
				od yHCov
				Idaho píše:blázen píše:ty svody sou nesmysl,když jdou plyny proti sobě v jedne trubce
jen tak mimochodem uplne stejně to má MK4 TT - originál svody jsou v podstate jen trubka a plpyny jdoucí proti sobe.... 

 
Tak asi to nebude fungovat nejhůř když to dělaj..
 
 
 
a tady ještě na integru
 
